Gå til innhold

bidragsforskuddet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fått det inn? pleier ikke det egentig og komme 4 eller 5 i hver mnd da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått det,men så på nav sine sider at det skulle komme 7.

:)

Skrevet

Eg har ikkje fått noko. Men, eg fekk eit eller med Bedriftsterminal overførsel og det er ikkje det som er forskuddsbidraget er på normalt viss det skal vere det. Da begynner eg å lure litt. Men, eg får sjekke konto i morgon tidleg. Og så stikke til NAV og sjekke kva det har blitt av forskuddsbidraget viss det ikkje dukker opp i morgon.

Skrevet

Noen som har fått dette i dag? Har ikke fått... det skulle jo komme i dag

Skrevet

Det skal komme før helgen for det skal jo komme før den tiende og tiende er på søndag!

Skrevet

snakket med dem nettopp pga en annen sak og da sa de at det ikke er på konto før mandag.

Skrevet

Var nå det hun sa at de har fått beskjed om,at det ikke er på konto før mandag!

Skrevet

Måtte nesten ringe selv nå, hun sa at de er inne på dagen i dag eller i morgen, de skal være inne innen den 10 alltid presiserte hun :)

Skrevet

Det har ikke kommet noe her...

Skrevet

Ikke her heller desverre. MÅ ha de i morgen. Har -64 kr på saldo og får ikke lønn før på mandag.

Skrevet

Reknar med at pengane er inne på konto i morgon. Var på NAV i dag. Da var pengene undervegs....

Skrevet

ikke fått noe i dag heller jeg..

Skrevet

Ikke kommet her heller, gikk innom nav nettop og de sa pengene er kjørt så forhåpentligvis kommer de iløpet av dagen.

Skrevet

Forhåpentligvis? Er troende til å ta meg en tur ned på nav å fortelle dem hvor landet ligger. Dette her er jo rutine og de har vist om problemet i 2 dager (de skulle ha vært på konto 7 januar) og så er ikke pengen kjørt før nå? Hvis ikke jeg får de pengen i dag, vil jeg og ungene stå uten mat i helgen og jeg har heller ingen å låne av. Arg

Skrevet

Ja forhåpentligvis, hun kunne ikke garantere de, men de var sendt ut 6 januar. Jeg blir ganske sur om de ikke kommer for jeg skal på biltur med kjæresten til oslo i dag og trenger de pengene til bensin og mat på turen :o

Skrevet

Æsj... Fremdeles ingen penger her :(

Skrevet

Jeg sa det i går og jeg sier igjen,de kommer ikke før mandag!!!

Skrevet

Og jeg svarer helt uten "I told you so" holdning, at her kom pengene jammen meg i dag :)

Skrevet

Her har de også kommet *hurra*

Skrevet

Jeg har og fått de =) Kom inn etter kl 15..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...