veldig fødeklar Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 vi venter nr 3 om drøye 2 uker. Denne gangen sliter jeg så innmari med nedpress. Det gjør så vondt at jeg ikke får sove om natta. Kjennes ut som hun skal borre seg en egen utgang gjennom skambeinet. Noen som har erfaring med hvor lenge man må gå med dette før ting setter i gang for alvor? Begge guttene våre har kommet før tiden og da har jeg ikke vært plaget med nedpress i det hele tatt.
veldig fødeklar Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2010 ingen som vet eller har erfaring?
Tremo Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Ikke at jeg er noen ekspert, men med nummer 2 hadde jeg nedpress som var vondt og plagsomt i hvertfal i tre uker. Hun kom likevel kun 3 dager før termin...
Gutt nr 2? Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg venter nr 2 (temin på søndag 10 jan) og har også hatt veldig nedpress i ca 14 dager nå.Det er utrolig ubehagelig! Kjennes ut som han holder på å dette ut noen ganger. Førstemann kom 1 dag over termin og da kjente jeg ingenting på forhånd. Håper håper håper at denne gutten kommer litt før:-)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har termin med nr 2 20. februar og har hatt nedpress i 2 uker allerede. Jordmor mente det var fordi hodet var så langt ned i bekkenet og at gutten allerede hadde festet seg i uke 32! hihi, noen ganger må jeg ta kortekorte skritt fordi det føles nesten som han kan dette ut;O) krysser fingrene for at jeg får til termin, helst et par uker før... men det kan likså godt bli som med første at jeg går 6 dager over tiden...
Samsung123 Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Dette er mitt 3.barn, og kan ikke huske at jeg hadde noe nedpress med de to andre. Nå kjenner jeg det godt "nedi der" selv om jeg ikke har termin før i mars......lurer på hvordan dette skal ende.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå