togutter Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 hvilke klær bruker dere? Sliter så med å finne praktiske klær. Liker ikke å dra opp genseren å flashe hele magen når jeg ammer foran folk. Men orker heller ikke bruke mange hundre kroner på ammeklær..
MintCondition Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Mens jeg ammet hadde jeg en singlett under genser/skjorte. Da dro jeg genseren opp, og singletten ned, vips ingen bar hud å se
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg bruker bare vanlige klær jeg...men mitt hotteste tips er å ha en singlet under genseren til enhver tid ;-) Når du da skal amme så drar du opp genseren, vipper singleten ned under den siden du skal amme :-) Da synes ikke magen når du ammer :-)
Ranveig R Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Eg hadde litt ammetøy (dei hadde i alle fall den gong 2 t-skjorter for 149 kr meiner eg det var, på H&M), ellers brukte eg som regel singlet med lange, tynne stroppar (kjøpte eit par på Cubus, dei har regulerbare stroppar) og så hadde eg tynn genser utanpå. Då eg skulle amme drog eg opp genseren og ned singleten, dermed var det meste dekka.
erteposen + 4 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har såpass med tvillingmage igjen at tunikaer er min venn. Under har jeg singlet, gjerne i ull med stropper, og den drar jeg bare ned. Det blir jo som en ammetopp. To singletter, der en drar en opp og en ned, er en billig ammetopp. Ammeklær/topper er så kustygge jeg aldri kunne tenkt meg å bruke den.
entil :) Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Alle plagg med knepping, type skjoter, jakker og tunikaer. Eller singleter under vanlige gensere om allerede er nevnt her. Men jeg gleder meg til å slippe å tenke på amming hver gang jeg kler på meg
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Jeg får ikke til det singlet under-trikset, men på H&M har de ammesinglet som du kan hekte av på som en BH (da trenger du ikke bruke BH) og det klarer selv jeg ;-) Ellers har Boob en del ammetopper som gjør livet mitt lettere.
Hiv o'hoi Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Jeg hadde også dette problemet, men så fikk jeg på Bik Bok og fant en genser der som passer perfekt til amming. Den er litt lang, og på toppen er det en løs strikk, perfekt til å bare kunne dra ned under puppen når man skal amme. (Også har man jo amme-bh under).. Det passer kjempefint og ingen kan se noe som helst unntatt øverste del av brystet mitt (men man ser jo nesten mer om man feks. går med en utringet topp).. Jeg har genseren i mange forskjellige farger og de er de eneste jeg har gått med de siste 4-5 månedene.
MammanTilEmma❤ Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 bruker topper som jeg er utringet eller ganske tøyelig.. da kan jeg bare dra ned når jeg skal amme:)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 har en del ammegensere fra babyshop(låner av ei) ellers fra hm mange ammesingletter(er svarte og hvite like 10 stk) ellers noen "bestefar"gensere med knapper. hettegensere og andre jakker som er lette å få opp har bedt en jeg kjenner som jobber på hm å ta opp det med ammeklær. på et møte. hun skulle ta det opp med de, men vet jo ikke om det skjer noe med det, men de tjener jo penger på å lage flere og større utvalg av ammeklær. håper de har noe mer til neste mann for er rimelig lei av de samme klærne dag ut o g inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå