Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Har veldig lyst å kjøpe en slik til nestemann:)
Nikki 75 Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Kjøpt på Ebay, men ikke prøvd den ennå. Må nesten vente til ungen kommer )
Tremo Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Tror det var www.lotusbarn.no, men jeg kjøpte den på messe på Hellerudsletta, så jeg husker ikke helt. Har brukt den MYE, da. Helt opp til eldstejenta var 3,5 faktisk. Utrolig god å bære i synes nå jeg.
Babyluren Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har sydd mine selv og det er egentlig veldig enkelt. Om du kikker på forumet tettinntil.no eller googler tutorial + mei tai får du opp en hel haug med innstruksjoner. Etter det kan du bare velge og vrake blant de du liker best og som passer ditt behov. Jeg brukte mine masse og var superfornøyd! Lykke til!
HeidiL Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 kjøpte den fra USA på nettet... men husker ikke nettsiden... betalte i alle fall laaangt under halvparten av det den koster i Norge.. men har ikke fått babyen ennå, så har ikke erfaring med bruken av den, da...
lykkeligmor til to<3 Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 jeg vurderer iallfall å kjøpe fra babyhawk.com. når du regner om til norske kroner blir det ca halve prisen i forhold til om du kjøper det fra norske sider. Dessuten har de veeeeeldig mange fine der:D
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Kjøpte brukt, halve prisen så da gjorde det ikke noe at fargene ble "feil".
fia08 Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har sydd selv. Med litt tålmodighet er det forholdsvis enkelt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå