Emma&Adrian Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Får man ikke det lengre? Jeg synes det er kjekt å ha stempel i passet mitt jeg! Føler meg bereist da hehehe.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 I EØS / schengenområdet stemples det vel ikke stort. I USA får du nok stempel. Vi var i Kroatia i sommer og der stemplet de etter alle kunstens regeler, de er ikke i EU.
Emma&Adrian Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Så kjedelig da! Husker passet jeg hadde fra jeg var liten,der var det masse kjekke stempel,synes det var gøy å bla i det og titte,men nå ser jo passet ut som det bare blir liggende i en skuff hele tiden hehe.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Du får finne ut hvilke steder som stempler pass da vet du, og så reiser du bare dit:-D Som sagt, i Kroatia satt de med skumle blikk og stemplet så hardt at vi skvatt til for hvert pass de åpnet:-))
Emma&Adrian Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Skal reise til England neste helg,tviler på at de stempler der hehe,men kanskje jeg kan spøre? Eller kanskje det ser teit ut at ei på 25 år er kjempeivrig etter å få stempel i passet Får ha mål til Kroatia neste gang jeg skal ut å reise da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå