Gå til innhold

Tør dere ta en nyttårsutfordring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

...klippa hanekam på megsjøl i går! Haha! Måtte bare gjøre noe..."gale" noe. Hehehe. Klippa gubben dagen før, og trengte sååå en klipp sjøl.. Så da ble det maskinen på meg og gitt!! Whooops! :D

Så...tør noen av dere utfordre dere selv da? Gjøre noe sprøtt noe? :P (ingenting som kan skade- eller ødelegge for noenting så klart!)

Å gjøre nye ting, kan åpne sinnet på nye måter. En liten lærdom om deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehehehehehe, synes jeg ser deg for meg!!!!! Du er jammen med ei tøffing asså hihi. Har du tatt bort alt håret på sidene eller? helt glatt?? også i denne kulda da hehe. Men nå må du se å få testa! Har mega stor tro på at du kommer inn på 1-tri. men nå bør du forte deg så jeg rekker å være med deg litt der for jeg forsvinner til lørdag på 2-tri-da er jeg 12+1. det får være utfordringen for meg hehe. Stooor klem

Skrevet

Tok maskinen på 7 (eller 5) mm og freste sidene ja! Hehe. Men har en god busk igjen oppå der da :P Hehehe. Så helt iskaldt blir det ikke..bor jo dessuten på det forblåste vestlandet, så blir liksom aldri like kaldt her som i resten av landet :)

fikk eeeendeliiig testene mine i posten! Og brent av en med én gang! Hehe......bare det at jeg glemte den ut..så den lå der en time eller noe før jeg kom på den! Haha! Og meg og mine skyggestreker, så ser jeg ikke på NOENTING som ikke dukker opp innen 5 minutt! (selv om fristen er 10!) Så...det så! Blir vel en ny i mårra tidlig da..just to be on the safe side! ;)

Deilig for deg da, katta og strax være i 2.tri!!! :D Wheee!!! Hvordan er livet som ektemake da? Hehe..er han en flink husgubbe? :P (som om du ikke visste dette fra før, liksom! Haha!)

Skrevet

livet er herlig som nygift!!! rakk å være skilt i 3 uker først fra min forige utro exmann haha. Men nå har jeg en deilig mann som er 12 år eldre som varter opp og hjelper m husarbeid når han er hjemme da!!! han er tidligere proff-fotballspiller og jobber nå som hovedtrener i fotball så myyye alene , særlig om kveldene. men at han jobber m hobbyen sin gjør at han trives så godt, alltid på godt humør, sjeldent sur og sjeldent sliten. Så det veier opp haha.

Nei faen--- ikke si den var negativ, du med dine temper??? Du må få en ordentlig utredning med de syklusene dine. Guuud så vondt jeg har av dere. Du fortjener sååå veldig å bli det nå. Satser på at du tok ut testen fortidlig pga kulda, for de skal kun taes når de er 20 grader, så krysser fingre for pos.test i morgen. stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...