Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg føler meg litt unormal her, har truffet en mann jeg liker veldig godt og det var liksom.."wow" første gang jeg så ham, han sier det samme om meg, vi er helt betatt av hverandre men har ikke muligheten til å treffes så ofte, mailer hverandre / sender sms hele dagen, men vi sender også sex meldinger, fantaserer om hverandre... Vi er ikke sammen engang og holder på sånn som dette? Vet ikke om det er bare pervers eller romantisk??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Verken perverst eller romantisk, vil jeg si. Erotisk Jeg er sammen med en mann som bor 70 mil unna, vi sees med mellom to og fire ukers mellomrom. Vi sender hverandre ofte mail og sms om at vi har lyst på hverandre og hva vi vil gjøre når vi treffes igjen. Hender også at vi chatter om det, eller snakker om det på telefonen (skjønt jeg synes det er litt vanskeligere på telefon, jeg er litt sjenert). Det er opphissende, og gjør ventetiden til vi sees igjen litt hyggeligere. Synes ikke du skal være det minste flau over dette! Og jeg tror nok det er flere enn oss som gjør det
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 tja... i et seriøst forhold har jeg vel aldri gjort det. men i mine år som singel har jeg hatt en fast elsker hvor seksuell tenning var maximal, men ingen av oss hadde vel ønsker om et seriøst forhold... da ble det sendt en del meldinger om hva vi ønsket når vi møttes, fantasier osv... I mitt hode altså ikke et tegn på seriøst forhold:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Okei, jeg liker ham veldig godt og har fått det intrykket av at han liker meg veldig godt også.. I begynnelsen var det helt "uskyldig".. Vi har kun kysset ( ikke klint engang ) så pratet vi begge om hvordan vi liker å ta det rolig når vi dater ikke hoppe til sex osv, så plutselig sitter vi og driver på å sende naughty meldinger... Jeg sa til ham igår at jeg håper han ikke fikk feil intrykk av meg, og at jeg liker ham mer enn bare for "moro".. Han sa at han visste fra første gang han så meg at han ville møte meg igjen og at at det er noe spesielt mellom oss, alt annet er bare bonus, og han er først og fremst ute etter å se meg igjen, møte meg og vil bare våkne opp ved min side... Hi
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Ano 11.03 her. Mitt forhold er veldig seriøst, vi planlegger å flytte sammen. Jeg ser ingen motsetning mellom et seriøst forhold og det å være erotisk leken.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Dette er helt normalt Det er jo ikke BARE sex dere skriver/snakker om? Som over her...erotisk og pirrende er ordene Så lenge dere ikke tråkker på hverandres grenser er det romantisk. Det er jo en veldig personlig opplevelse dere deler. Jeg og x'en som jeg hadde et langdistanseforhold til, hadde nesten telefon-/nettsex hver kveld. Det var vår måte å holde på nærheten, selv om vi var milevis fra hverandre. nå har jeg gubben min hjemme hver dag, og sender fremdeles litt sex'ete sms'er innimellom om hva jeg har lyst å gjøre med han
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Og det at dere ikke har "gjort" noe enda, gjør det jo bare enda mere spennende anonym 11:10
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 hehe, godt å høre at det ikke er "unormalt".. Blir veldig opphisset og tenker på ham hele dagen, han er veldig obs på hvor grensen går for meg og har stor respekt for meg, redd for at jeg skal bli fornærmet eller synes han er pervers på noen måter... Har aldri gjort noe sånnt før, og jeg har alltid vært nøye på å spille kostbar osv, men denne gangen orker jeg faktisk ikke å bry meg, hvorfor skal ikke jeg få nyte det litt og bare ta ting som det kommer, men jeg må innrømme jeg tror det var noe spesielt, det var liksom sånn ved første øyblikk, kan se i øynene på ham at han er helt gal etter meg.....Men oppfører seg som en gentleman:) Han er bare sååå kjekk.... hi
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 han synes nok du ikke er kjedelig ihvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå