megh Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hei, lillemor skal begynne i barnehage til våren, og jeg driver å ser på reimadresser på nettet. Hun er vel rundt 70 cm nå tror jeg. Var i underkant av dette for et par mnd siden. Når hun skal begynne å bruke dressen er hun elleve mnd. Men jeg tenkte at hun skulle kunne bruke den både nå og til høsten. Er det noen som erfaring her på om jeg burde gå for 80 eller 86? Det er jo ikke noe godt å bruke for stor dress heller...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Frøkna vår er 17 mnd og er vel nærmere 80 cm.Hun fikk dress til jul og har masse plass i den,str 80. Du må jo nesten bare prøve,men vil tro 80 er mer enn stort nok.
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Reima skal visstnok være store i størrelsen også
megh Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Takk, hun er vel heller akkurat litt liten enn stor og så da satser jeg på 80, hun skal jo klare å bevege seg i den. Men hvilket reima merke?? Det er jo så mange å velge i. står egentlig mellom dahlia og doronicum
Gjøkeredet③ Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Jeg kjøpte 80 til min sønn nå i jula, og han er 12 mnd og ca 77 cm.. Han på Barnas Hus sa at str 80 i reima tilsvart nesten er str 86 i andre dresser, så de er deffinitivt store i størrelsen..
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Kjøpte Reima dress til snuppa i str 80. Hun er 11 mnd og 72 cm lang. Den er alt for stor!! Ser for meg at hun kan bruke den i sommer
femtemannpåveg! Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Hei. Min sønn begynte i barnehagen da han var 11 mnd. Jeg kjøpte faktisk 86 i Reima Tech. (vinterdress) Var veldig veldig fornøyd med den, og han brukte den til han fylte 2 år. men klart den var litt stor til å begynne med, men da beveger de seg ikke så veldig mye heller ute. (ikke om vinteren iallefall)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Min snuppe bruker str 86, og er snart 16 mnd. Hun er helt normal i str.
megh Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2010 Takk for svar. jeg besilte 80:) barnihagen.no anbefales om andre er på utkikk etter billigere reimaklær til våren nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå