Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #26 Skrevet 6. januar 2010 Skjønte ikke greia jeg? Skal du "straffe" han ved å kjøpe varme og gode klær til barnet deres? På hvilken måte er det isåfall straff? Hadde mannen min kontrolert når jeg onanerte hadde jeg blitt meget overrasket.. Du høres litt spesiell ut.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #27 Skrevet 6. januar 2010 Eller naar de ib arnehagen sier saa fin dress duharkjoept til henne.Ja mannenmin runker, da kjoper jeg REIMA. Jeg haaper dette er et tulleinnlegg.Det er noprmalt aa RUNKE,men om han velger det gjenattte ganger istede fordeh,maa du kansje gaa litt i deg selv..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #28 Skrevet 6. januar 2010 verken meg eller min kjære tar oss "ett runk" aleine. Ser ikke helt behovet for det når vi er i ett forhold. blir vi kåt, så går vi til hverandre . Har sex hver dag, som oftest to tre ganger om dagen, og da er ikke behovet for å ta på seg selv der.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. januar 2010 #29 Skrevet 6. januar 2010 God deal for deg HI... Her trenger ikke mannen "betale" noe hvis han runker :=)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. januar 2010 #30 Skrevet 6. januar 2010 Til 11:25: (Hi?) Oj... sex 2-3 ganger om dagen! Så flinke dere er! Huff - nå får jeg dårlig samvittighet! Vi har max 1 gang pr. uke om dagen... gravid 12 uke:o)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #32 Skrevet 6. januar 2010 Gir dere etter for hverandre da, annie 11.25 ("ja, kom igjen da, men vær kjapp. Jeg skal hente prinsessa i bhg om ti minutt!)? Det hender faktisk at jeg er kåt uten at min samboer er det, eller jeg er kåt når jeg er alene og da gleder jeg heller meg selv enn å "presse" mannen min til det .
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #33 Skrevet 6. januar 2010 da må jo mannen runke for harde livet da, så ikke jentungen fryser. Hvis ikke må jeg jo si det er synd på henne.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #34 Skrevet 6. januar 2010 Hjelpes. Kanskje han bare ikke hadde lyst på sex akkurat den kvelden? Selv om du ikke unner deg slike private stunder, så kan det hende at han har et annet syn på det. Og du kan uansett ikke kontrollere det, antageligvis kommer han til å runke andre steder enn hjemme, bare på trass fordi han biter i seg sinne mot deg. Tror ikke du helt ser hva du gjør med hans syn på deg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #35 Skrevet 6. januar 2010 JEg bare MÅ vite..Hvrodan finner du at mannen har runket??? Du skriver at det ikke er noe problem..Er du sammen med ham 24/7 eller? Når han er på jobb, dusjer, trening, do, ut på byn...Det kan gå ganske så kjapt å "dra den av" for en superkåt mann (og kvinne).....HVORDAN vet du det..Lukter han spesielt mye, som ikke er avvaskbart på noen dager eller???
Guri malla Skrevet 6. januar 2010 #36 Skrevet 6. januar 2010 stakkars mann....og dette skryter du av her???? er det mulig....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #37 Skrevet 6. januar 2010 11.25 her. .ikke HI. jeg er ikke gravid da. vi har en datter på 4 . nei gir ikke etter, godtar hvis en av oss sier nei, men som oftest skal det bare ett blikk, ett kyss eller en berøring til, så klarer vi ikke å holde oss unna hverandre
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #38 Skrevet 6. januar 2010 kan du ikke heller gi ham sex da isteden, så slipper han å gjøre det, og alle blir fornøyd? ikke rart han gjør det hvis han ikke får dekket sine behov sammen med deg :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2010 #39 Skrevet 6. januar 2010 jeg har lovt meg selv en TV om jeg onanerer
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #40 Skrevet 6. januar 2010 Dette var en morsom tråd... Jeg oppfordrer mannen min til å runke hver 3 dag jeg, dersom vi ikke har sex... Det er bra for han og bra for fornyelse av sædcellene Vi prøver å få barn! Du kan jo ikke nekte han noe som er like naturlig som å puste. For det er det, faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå