Gjest aloshia Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 I går spiste jeg en bagette med kald, marinert kylligfilet fra Subway. Og så viser det seg at man helst ikke skal spise slikt fra slike steder. Man kan få i seg listeria og annet grums.Typisk. Vil helst at dere skal si at dere har spist dette selv og at jeg ikke skal være bekymret....eller?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 har jeg aldri hørt om.. Tror nok ikke det er noe farlig. Sjekk ut på www.matportalen.no Derstår det om de matvarer gravide skal være forsiktige med. Marinert kylling er helt trygt.
Helverine Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har spist baguette fra BigBite med kylling og diverse stæsj. Har ikke hørt noe om at man ikke skal spise det jeg, men er kanskje logisk.... Ikke har jeg bekymret meg heller....
snuppe<3mai10 Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg ville ikke vært bekymret for det. Spiser ofte slik mat. Skal reise til Gran Canaria snart, og da vil jeg være litt forsiktig med hva jeg spiser og se an stedet (hygiene) og sånn..
Gjest aloshia Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Godt å høre! Da skal ikke jeg bekymre meg heller. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå