Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Ble sykemeldt på alle eksamene rett før jul, kan jeg ta opp alle de emnene i tilegg til nye emnene til nå før sommeren??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg går på høgskole, og måtte melde frafall til eksamen før jul pga et sykt barn. Ettersom jeg sendte legeerklæring til høgskolen innen en uke, er de forpliktet til å arrangere ny eksamen for meg til våren.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har sykemeldingene her på papir, men har ikke levert de inn pga var syk og hjemme hele tiden, kan jeg levere de nå?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Det vet jeg ikke. Høgskolen har en frense på en uke, men tror ikke de er superstrenge på at den skal overholdes. Det er nok ikke noe praktisk problem å levere dem nå, tror ikke noen har sittet og arrangert nye eksamener i jula. Ring eksamenskontoret og hør, og forklar at du har vært syk hele tida. Det burde ikke være noe problem, hvis ikke noen der ønsker å være vrange.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Jeg var syk på eksamen før jul og måtte sende inn sykemeld + et skjema ang utsatt eksamen innen 3 dager etter at eksamen var avholdt. Tror de er ganske strenge på dette på mitt fakultet i alle fall, men det kan jo være forskjeller. Hvis jeg ikke hadde gjort det ville gått som "ikke møtt".. Jeg skal ha utsatt eksamen på mandag. De pleier å avholde disse rett før semesterstart.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Tror det lureste er å ta kontakt snarest ja. Vet ikke hvor du studerer, men her er de utsatte eksamenene for de som var syke før jul nå denne uka, og vet flere fakulteter på dette universitetet har det på samme måte. Så hos oss er det sannsynligvis for sent. Dersom emnene har eksamen både høst og vår kan du jo ta ordinær eksamen nå til våren da. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Fristen på NTNU er en uke etter eksamen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 hi her igjen, var akkurat inne på min side og meldte meg opp til vårskurset så tar eksamen til sommeren da antar jeg? Synes det er like greit, fikk ikke lest så mye + føler meg ganske uforberedt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå