Blopp1 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Noen som nettopp har vært der,og kan si litt om været der nå??? Flere som vurderer en tur til varmere strøk nå i kulda???
erteposen + 4 Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 http://ferieispania.blogspot.com/2009/01/reise-til-kanariyene-om-vinteren.html Det er det sikreste stedet å reise i Europa om vinteren.
Blopp1 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Takker for den erteposen :-)))))) Linken er heved lagret...........
* 5 om dagen * Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 de har nettopp hatt regn og uvær i 3 uker,så der er det nok veldig fint nå. vi har før vært der i januar,og var kaldt, hehe...det var 24 om dagen. men hadde jeg kunnet så hadde jeg satt meg på flyet i morra.... kan også tipse om www.canariposten.no
* 5 om dagen * Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 www.canariposten.com er riktig :-)) ikke .no
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 søstern er der nå, fikk sms hvor det sto" her er det sol sommer og 28varmegrader,pilsen er kald og kroppen brun,kos dere i kulda :)" høres ikke dumt ut nei.
Blopp1 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2010 Er i hvertfall veldig lite turer å få kjøpt nå,så jeg tror d er flere enn oss som skal "flykte" til varmere strøk ;-)))))))))))))))))))))) !!! Hvor er søsteren din på ferie,GeleMageMamma ????
Blopp1 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2010 dytter litt jeg...................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå