Gå til innhold

Flere som har barn som ikke vil høre...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man for å få dem til å høre? Jeg har en sønn på 5 år som har sluttet å høre på meg. Uansett hva jeg sier så gjør han som han vil og jeg holder på å bli gal! Er ikke mange timene vi ser hverandre om dagen, så hadde vært bedre om vi kunne hatt det koselig enn å bare diskutere og krangle.

Jeg har prøvd alt fra å bli sinna til å ikke bry meg, roser han de gangen han hører, og forteller hvor flink han var sist gang han hørte og hvor glad jeg ble da, men uansett hva jeg sier så hører han ikke før pappan sier det samme. Da hører han med en gang.

Nå er han en pappagutt og har alltid vært det, men det betyr ikke at ørene hans skal lukke seg når jeg prater...

Jeg prøver å finne på ting som er koselig som å gå på kino og teater, sånn at vi får litt kvalitetstid sammen uten pappa og lillebror, men det er bare koselig akkurat der og da og tilbake til det samme når vi kommer hjem.

Håper dette bare er en fase og at det går over, for det er ganske frustrerende til tider...

Må legge til at han alltid har vært en veldig snill gutt, men etter at han byttet barnehage og begynte i en barnehage med uvanlig mange rampete og frekke barn, så har ting blitt mye værre. Jeg tror kanskje det kan ha en sammenheng. Har sagt fra til barnehagen om akkurat dette.

Noen som har noen bra tips å gi meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...