Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 NEI! Scrapbooking er for fjasete kjærringer som ikke er kreative nok til å gjøre annet enn å klippe og lime sammen billige drittprodukter fra panduro! "se,jeg limer et bilde på et ark og limer på en blomst"BLÆ!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Synes det er morro jeg:) Album,kort og ukesplaner produseres det her. Noen produkter fra Panduro,og en hel del fra nettet,Bikuben er gull!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Fikk en scrapbook da sønnen min ble født, har aldri scrappet før i mitt liv, men plutselig var klokken 02 om natten! haha! Ble helt oppslukt jeg, klippet bilder til den store gullmedaljen.. :-D
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg også ble helt hekta for noen år tilbake. så nå er det stasj av ymse slag,papir nok til å scrappe i tjue år fremover,men aldri akkurat det arket jeg trenger,stempler,distress ink,alt annet fjas,cuttlebug og epic six,og jaggu har gubben skjønt at jeg er helt hekta,så da fikk jeg silhouette til jul! Tiden flyr,og brått er det midt på natten:-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå