Gå til innhold

Noen som har bodd i Dyreparken hyttegrend?


Putte i blåbærskogen

Anbefalte innlegg

Vi skal dit til sommeren, men nå ser jeg at det ligger rett ved E18. Redd for mye støy? Noen som har kjennskap til stedet, evt andre ok boalternativer ved Dyreparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!:) Jeg bor i Kristiansand, og jeg har aldri lagt merke til at de har fått hyttegrend der ute, hehe. Jeg tror nok at de har skjermet det veldig godt. De er veldig flinke til det der ute,,;) Men var jeg deg, ville jeg ringt dem og hørt faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger visstnok mellom Grashavet og E18, sier det deg noe? Vil det si at det er bademuligheter rett ved? Kjekt med noen som har lokalkunnskap, altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor det ligger. :) Det ligger rett ved siden av Rica dyreparken hotell og på enden av parkeringsplassen. Rett ved siden av ligger Grashavet hvor Den sorte dame og Klara kjører i sommerhalvåret. Hvordan det er å bade der vet jeg ikke. Men til sommeren åpner dyreparken opp eget badeland, så regner med dere kommer til å benytte dere av det....

 

ca 100-200 meter fra hyttegrenden ligger en lokal bilvei og så er det lagt en slags støyskjerming til den 4 felts motorveien som kommer etter det. Så det ligger ikke rett opptil e18, for å si det sånn.

Hyttegrenda har vært der i mange år. det virker som noen veldig greie hytter. :)

 

hilsen en som har årskort i dyreparken og er der ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Nå har jeg bestilt :-D Tror vi voksne nesten er like gira som barna - om ikke mer ;-)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt du fant ut av det!:)

 

Virker kjempekoselig å leie hytter i dyreparken! Heldiggriser:)

 

I år skal vi garantert kjøpe årskort i dyreparken, og gjett om vi skal bruke det!;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei

 

Litt sent å svare, men vi var der i forrige uke. Hele familien med store og små leide 3 hytter. Standarden var meget slitt og langt under det vi trodde det var til den prisen vi betalte. Man bor billigere og mye bedre på hotellet ved siden av. Hyttene bar preg av manglende vedlikehold, skitne puter, dyner og madrasser, råtten terasse og utsikt ut mot parkeringen med søppelcontainere. De andre hyttene vi hadde lå ned mot vannet, men alt var grodd igjen og null utsikt. Ikke noe uteområde for barna, annet enn parkeringsplassen. Har masse bilder av hytta for å dokumnetere til en innlevert klage. (kan formidles om ønskelig) Mitt råd er, dropp disse hyttene. Bortsett fra dette hadde hele familien noen flotte dager i dyreparken og bade landet.

mvh

Arne E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...