seigdama...og 4 små... Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Uff, storesøster har kastet opp 5 ganger i natt. Jeg er fødeklar, er 5 dager på overtid, og skal legges inn på sykehuset på fredag. Har dere opplevd som gravide å slippe unna omgangssyka? Er man mer immun som gravid? Det hadde bare vært toppen å fått det nå, livet ellers er så dritt.... Har en mann som er lei av familien sin... Han jobber til seint på kveld, han trives så godt på jobben. Han jobber 1 times kjøring unna og jeg går her hjemme med 3 barn. De to eldste er på skolen og hun på 2 er hjemme. Jeg har 3 raske fødsler bak meg, og bor i huttaheiti uten slekt eller venner rundt meg, Ikke har jeg bil heller. Skal på overtidskontroll på fredag, tror jeg blir lagt inn når jeg har en time å kjøre til sykehus og styrtfødsler bak meg. Skal bli en lettelse.... Selv om jeg kommer til å få dårlid samvittighet for barn og dyr hjemme, mannen er så drittlei av barn og dyr..... Det er godt å få ut litt, har ingen å snakke med. Skal ringe moren min nå, men vil ikke fortelle hvor ille det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå