*pinkypai_jente06+gutt10* Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Endelig, bare 100 dager igjen...!!!! i dette sv.skapet har tiden gått kjempefort.. fikk plutselig nesten angst for å rekke å bli ferdig med barnerom osv til lillegutt kommer.. Ja, ja, ble fult sykmeldt ut sv.skapet f.o.m i går pga sterke kynnere og nedpress.. nå skal jeg nyte magen og livet som gravid! Lykke til videre jenter :-)
Helverine Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 101 dager igjen her Kos deg med magen i 100 dager til ;o)
Gengis Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Så gøy! Jeg har 99 dager igjen nå. Synes også tiden går fort. Har også hatt litt problemer med kynnere. De kan vare hele dagen og det er kjempelitsomt, jeg blir helt utslitt. Skal høre med jordmor neste gang om det er normalt. Lykke til dere også
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Hehe, har 151 dager igjen Synes på en måte det er godt at det er såpass lenge igjen, samtidig så vil man at tiden skal gå fortere
<3baby i magen<3 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Så gøy! Har selv 110 dager igjen, å nå venter jeg i spenning på å møte den lille. Vet ikke om et er gutt eller jente... Ser du venter en liten gutt, hva skal han hete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå