Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 noen ganger.eller ofte , så gaper hun så lite at jeg får inn en liten dråpe med grøt, noen ganger gaper hun bare hvert 2 minutt... vet hun er sultne, men whaaaat to dooo? Tar så lang tid å få i henne grøt.. dette går ikke i lengden , iallefall ikke når jeg har avtaler jeg må holde, som foreksempel helsestasjon osv.. Jeg klarer ikke å sitte og amme (lang historie) må ligge å amme. så å amme på helsestasjonen om hu blir grinete går ikke, iallefall ikke om det er lys på, da ser hun alle andre steder...
Moi 32 Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg begynte å gi snuppa mi småbiter av brød(m/leverpostei i starten) da hun var ca 6mnd. Da nekta hun mere grøt, å sitte stolen å spise brødbiter selv er myyyye mere stas! Og vann fra tutkopp til. Veldig lett å mate små brødbiter i vogn på tur også, mens man går/handler e.l. Nisteboks og tutkopp=fiks ferdig for tur
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 hadde hun fått tenner da? mi har ikke det enda men god ide, men så er jo jeg høemor da, og er litt redd for om hun setter fast noe i halsen ..hehe
erteposen + 4 Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 "Problemet" med brød er ikke at barnet setter det fast i halsen. En tar små biter og legger det i mme/mm slik det blir mykt som grøt nesten. Det negative er om du er like elendig til å bake som meg. 1 1/2 kjøpebrødskive inneholder halvparten av saltmengden som er anbefalt til en voksen person, og en bitteliten baby skal jo ikke ha salt. Mine likte ikke grøt, og jeg ble anbefalt å bake brød uten salt om en skal gi brød regelmessig av en svært lite hysterisk barnelege i familien. Greit å være obs på det i alle fall. Mine bruker også superlang tid på bittelitt grøt, og det tar en times tid med mating.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå