Agehya Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Kl. 7 i dag var det -14,7 her, og nå er det sunket enda en grad. Og i morgen er det meldt enda kaldere. Vet at for dere på østlandet høres det vel nesten varmt ut, men her er det jaggu kaldt nå. Kan ikke fordra at nesen fryser til is med en gang jeg stikker den ut døra. Trodde aldri jeg skulle komme meg ut av dusjen. Lillesøster gledet seg så til å være på utegruppe i dag, men tviler på at det blir rare turen ut. I går lå det på -5 her, men det rare er at det var i grunn kaldere da enn det er nå. Merket at luften er mye tørrere i dag, og dermed ikke så grusom kald. God fyr i ovnen, og kakao til frukost hjelper godt da. Så nå gjennstår det bare å gå i kjelleren og tine vaskemaskinen. Der var visst både maskin og rør helt frossent. Liker det ikke.....
Lene~mor til tre Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Her er det -20 grader nå, huttetu! Var - 20,6 når vi gikk til skolen. Man får bare kle seg godt og fyre, fyre og atter fyre.. Jeg synes ikke det er noe særlig når det er så kaldt, man får jo omtrent ikke vært ute og nå som det er så mye snø ute.
metaMORfose Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Til og med jeg synes det er kaldt i dag. Under 20 kalde da jeg stod opp 0530. Dropper skitur i formiddag og er inne med ungen min istedenfor. For kaldt for henne å bli dratt i pulk og mannen er på møte i dag.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 å her var det minus 28 i dag tidlig,,, nå er d - 23,, så er jo varmt nå ;-) men så på tv2 at røros hadde - 41 i dag tidlig... d er brr d. Så vi skal vel ikke klage vi som kun har - 28 :-))
Gjest Filifjonka Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Kjipt når vannrør og slikt fryser da... :-( Her krøp det ned til -36 i dag tidlig...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 her var det minus 32 i dag tidlig ute, og inne var det +3...heldigvis.... Nå kl 17, er det -30 å kaldere skal det vist bli....
Agehya Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2010 Hadde dere +3 inne?? Da hadde jeg ikke stått opp, enkelt og greit. Synest det er pyton når det er 16 grader inne, har vært det enkelte dager når jeg har stått opp.
blond Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Mener du tre grader i huset da dere stod opp?! Her er det minus 18 ute og godt og varmt inne siden vi fyrer jevnt og trutt hele tiden vi er hjemme. Det hjelper godt med isolerte vegger og nye glass i vinduene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå