septbaby09 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 3 mnd på dagen igår, og jaggu kom den på kvelden. Og jeg som hadde time til GU sjekk idag, fordi jeg ikke føler alt er helt som det skal. Men men da ble den timen utsatt til neste uke..
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Fikk tilbake mensen 5 uker etter fødsel med nr 1 (uvanlig tidlig, måtte på sykehuset for å sjekke at det ikke var en annen blødning, men det var mensen gitt!!!) Og med nr 2 fikk jeg mensen etter 8 uker.Fullammet begge Ble gravid med nr 2, da nr 1 var 8 mnd:)
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Tar over 1 år ser det ut til. Gutten min fyller 1 år til helgen. Fullammer ikke nå da riktignok, men ammer fortsatt en del.
AngryBird Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 ca 6 uker.hadde nettop slutta å blø så lurte litt,men.... Vesla puppenekta i noen dager før den kom....
Cruella De Vil Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 6 måneder etter fødselen. Jeg lurer forresten på om det bare er tull dette med at man utsetter mensen ved å amme, jeg - av de jeg har hørt om er det ikke noen sammenheng med om de ammer eller ikke når de får mensen igjen.
septbaby09 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2010 Ja virker som det er bare tull ihvertfall. Flax ikke sexlivet er igang ennå, pga underlivet, redd det kunne vært en til på vei allerede da haha... litt tidlig ville det vært isåfall... Hørt andre si at de små kan reagere med puppenekt og surr i tida før mensen, kanskje derfor han var så rar forrige uke??!!
AngryBird Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Ikke umulig at det er derfor han var rar. Mi gikk hele helga og spiste bare av puppen to ganger mellom fredag kveld og mandag morgen.(pumpet og "tvang" i ho litt med flaske). Ho ble ilsint bare puppen nærma seg, med eller uten klær. Mensen kom tirsdagen etter. Vet ikke om det ene og alene var grunnen, men hs sa at det var mest sansynlig derfor. Skal ha mensen igjen nå, men har ikke merka no på snuppa denne gangen.
Trollemor75 Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Fullammet til gutten var 5 mndr, deretter begynnte vi med fastføde + amming. Delamming fra 7 mndr. Sluttet med amming 8,5 mndr. Fikke mensen 1 mnd senere, altså 9,5 mndr etter fødselen. Begynte å lure på om det kom tilbake en dag.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Fikk mensen 5 1/2 uke etter fødselen til tross for fullamming..
Julelita Skrevet 7. januar 2010 #12 Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror at jeg har fått mensen tilbake 7 uker etter fødsel. Fullammer. Sluttet å blø etter 5 uker, fikk først menstensmerter slik som jeg fikk før -2 dager før mensen, så begynte jeg å blø etter 2 dager.
Gjest eelis+kian Skrevet 7. januar 2010 #13 Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror den kommer i natt eller i morgen, har hatt menssmerter i korsrygg og mage i dag + brun utflod :-( 3 mnd siden fødsel i neste uke.
MammanTilEmma❤ Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 den kom etter ca 4 mnd, den varte i over 1 uke;/ aldri hendt meg.. men er vel pga horonspiral.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 Mensen ? Ja, den burde vel kanskje dukke opp igjen snart... (ikke at jeg savner den). Vesla er litt over 9 mnd, ammes mye ennå. Vil bare ha litt grøt, og nå bittelitt brød. Jeg har ikke merka noe til mens ennå, nei - men den kommer vel :-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. januar 2010 #17 Skrevet 8. januar 2010 måtte bare svare på denne selvom jeg ikke hører til på 0-1 lenger. Jeg fullammet datteren min til 6 mnd og delammet til 1,5. Fikk mensen igjen 14 mnd etter fødsel.
MღM Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 Jeg fikk igjen min etter 2 mnd. og jeg fullammer også...ble litt skuffa da gitt trodde det ville ta lenger tid før den kom tilbake.
mitt 4.barn har kommet Skrevet 10. januar 2010 #19 Skrevet 10. januar 2010 Mensen kom etter 5 mnd, tross fullamming. Merkelig hele mensen da, mener jeg hadde eggløsning noen dager før mensen kom, blødde masse i to dager, for så ingenting etterpå, ingen menssmerter i det hele tatt. Kroppen er nok trolig ikke helt i lage ennå etter fødselen...
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 12. januar 2010 #20 Skrevet 12. januar 2010 Fy f**** - det er ikke til å tro. I dag fikk jeg mensen ! Jeg har knapt tenkt på den, og så svarte jeg på dette innlegget for 4 dager siden, og da jeg våknet i dag så var den kommet !!! Er ikke det litt sprøtt ? Det er selvsagt tilfeldig, men man kan jo nesten begynne å lure litt da, hehe ;-)
mymy Skrevet 12. januar 2010 #21 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har etter mine to tidligere fødsler ikke fått menstruason før jeg har sluttet helt å amme (11mnd og 18mnd). Har heller ikke fått noe enda (4,5mnd). Trodde dette var vanlig jeg, men skjønner på innleggene her at det nok ikke er det allikevel.
Kiwi med maispire Skrevet 13. januar 2010 #22 Skrevet 13. januar 2010 6 uker etter fødselen.. Kjipt som bare juling!
mammas skatter <3 Skrevet 13. januar 2010 #23 Skrevet 13. januar 2010 regna me d va mens e fikk på søndag. 6 1/2 uke etter fødsel. hadde ikke slutta å blø enda heller. så kom d plutselig friskt blod. lillemann tar ikke puppen så d e ca 5 ganger i døgnet me pumping. håper han til slutt klarer å ta puppen
3 blå Skrevet 14. januar 2010 #24 Skrevet 14. januar 2010 Med nr. 1 fikk jeg mensen 8 uker etter fødselen. Nå har det gått 7 uker etter fødsel nr. 2 og jeg håper jeg kan vente enda noen mnd før mensen dukker opp... Men vi får se
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #25 Skrevet 14. januar 2010 Fullammet til reken var 6 mnd, nå er hun over 9 mnd og jeg har ikke sett snurten av den enda. Fikk en liten blødning når jeg begynnte med piller igjen ca 3 mnd(?) etter fødselen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå