Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Når mannen/kjæresten deres tar dere bakfra, ser han rompehullet da?? Synes det er litt flaut fordi jeg har fått hemorroider etter 2 fødsler...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 legg deg foran et speil og skræv, så får du se det han ser..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jepp han ser det. Men av erfaring så ser menn forbi hemoridene. De blir så skamkåt av å se rævhullet at de ikke klarer å styre seg. Heeelt utrolig spør du meg! Er ikke sikkert de viser så godt som det kan kjennes ut til.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Lurer på om de "kommer mer ut" når han tar meg bakfra, pga presset liksom...? Nytt forhold og så er ikke så lett og snakke om det enda....tror du han ser det under 69-stillingen og??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 hender det og ja;) men som oftest med stearinlys på...!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Vi har ALLTID lyset på . Kan du ikke smøre noe på for å minske de?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 09.06: Har du bare sex i mørket?? Fins de slike folk enda i disse kinkye tider...... Men er greit med sex i mørket om man har dårlig selvtillit av noe slag.....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Trenger ikke være prippen for å like sex i mørket. Jeg skrev at vi har alltid lyset på. Men når vi en svært skjelden gang har det av. Da løper fantasien min løpsk og det blir ekstra spennende.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Vet mennene hva hemorider er da? Tviler på at han vil henge seg opp i det i 69. Masse forskjellig fra dame til dame der nede regner jeg meg så sikkert sett mye før ;-) Men hadde en kjapp en på badet stående delvis fremover i sta og da blir`n så kåt av å se rompa atte... Har aldri fått kommentar på rompe"hullet" disse 8 årene... Han tenker hvertfall ikke på det. Har ikke hemorider, men enten blir de kåte av rumpehullet som det er eller så bryr de seg ikke tror nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Kan du ikke bare peise på med alcos-anal noen dager så er problemet vekk? Jeg FIKK digre hemorider av litt voldsom analsex en gang, og de poppet omtrent fram med en gang. DET var litt flaut, men da kunne jeg i hvert fall skylde på ham hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå