Full house Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Skulle tro de spiller et saamlebånd av gammel musikk. Så lei jeg er av å høre på de samme sangene hele tiden. Og nei, jeg får ikke byttet frekvens!
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Enig så enig! Får bare inn Radio Norge i bilen og hører jeg "Africa" med Toto en gang til så kommer jeg seriøst til å klikke! Tror vi har to alternativer her: 1. Gå til innkjøp av gavekort på Platekompaniet som gis Radio Norge i gave 2. Går til innkjøp av ny radio/cd-spiller som gis i gave til oss selv
Full house Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Hvis jeg hører Tanita Tikaram eller Eurythmics en gang til, kommer JEG til å klikke!! Likte begge alternativene dine, men problemet er bare det at det er kjøkkenradioen jeg snakker om, og at jeg bor på en drittplass som bare tar inn radio Norge. SINNA!!!! ;-P
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 De har sikket bare 4 cd-plater: Toto, Tanita Tikaran, Eurytmics og Tracy Chapman.... Urrg! Så jeg skjønner godt din frustrajson. Du får ikke ikke nettradio og har bærbar pc? Jeg sliter også med radiosignalene hjemme, men nettradio funker bra. Kanskje litt tungvindt med pc på kjøkkenet? Jeg kommer nok til å investere i en aldri så liten cd-spiller i bilen. Har kassettspiller, hehe, men den kan bare spole og det blir ikke mye musikk av spoling;)
Full house Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Jo nå vurderer jeg å ha bærbarpc på kjøkkenet, ja!! Dette er jo virkelig tragisk.. Og radiovertene er sååå morsomme, nei faktisk ikke i det hele tatt. Haha, syns absolutt du skal slippe spoling i bilen, (Ikke så rent lite trafikkfarlig heller! :-p) så innvester i en cd-spiller!! :-)
Blir en til to? Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Kunne ikke vært mer enig med deg tror jeg! Jeg blir tvunget til å høre på det på jobben dag ut og dag inn. Er jeg alene en dag(jobber med en annen) og skrur over til noe som er mer passende, kan du vedde på at før jeg har satt foten innafor neste dag er det tilbake til radio Norge. Holder på å bli sprø! (og ja jeg har lagt ut om min radio Norge misnøye flere ganger).
Full house Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2010 Nå spilles "another one bite's the dust" -Oi, den har vi jo aaaaldri hørt før! :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå