Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire dager igjen. Jeg vil ha den ut nå!!! Jeg vil vite hvem som er der inne! :)

Skrevet

-1 dag..

Skrevet

72 dager igjen:))

Skrevet

42 dager igjen til jeg skal settes igang... går fort....

Skrevet

Neida, du er ikke alene om å være på overtid. Er -2 med mitt 3 barn idag. Magen er hard nesten hele tiden og alt er slitsomt, men det virker ikke som om det blir noe fødsel sånn umiddelbart. Selv om jordmor har sagt at jeg antageligvis har født før timen jeg har fått 8. jan, så forteller andre om nr 3 barn som har venta i 2 uker over. Litt lei, ja ;)

Skrevet

73 dager igjen - til termin...føles ut som en evighet, selvom tia går utrolig fort... :)

Skrevet

42 dager :) tiden flyr!!!

Skrevet

-1 i dag, kooooom igjen riiiiiiiiier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Heier på rier for deg nordnyma!!!!!!:o)

Har igjen 45 dager idag, skulle ikke gutten begynnt å blitt roligere på grunn av liten plass nå??? her buler det ut i alle retninger både natt og dag... sikker på jeg har blåmerker på innsiden av magen!!!;O)

Skrevet

63 dager igjen :) Hvem skulle tro jeg ville komme så langt :D Innlagt på sjukehus,sengeliggende i 7 uker,medkun dusj/toalett lov.. lungmodningssprøyte,riehemmende og sterke kynnere..Og nå er jeg kommet så langt :D og enda lengre skal jeg :P

Skrevet

masse lykke til de nærmeste dagene =)

har 37 dager igjen.. går veldig fort.. ingenting er klart ennå.. hehe.. med første mann hadde jeg alt klart 2 mnd før.. nå har jeg 5 uker igjen og ikke engang senga er klar.. hehe =)

Skrevet

lykke til!!! Ugh her er det hele 10 dager igjen og føler jeg MÅÅÅÅÅ ha henne ut snart før jeg blir gal....

Skrevet

Jeg har 6 dager igjen! Har hatt litt kynnere og føler meg veeeldig klar!

Skrevet

har 15 dager igjen.

MEN det holder i massevis med 7 dager!! får mannen snar hjem og da vil jeg at babyen kommer SNAREST!!

Skrevet

3 dager OVER termin

Skrevet

21 dager igjen til ks, og akutt drittlei vonde kynnere og bekkenvondt.

Er 99% sikker på at fødselen ikke starter før, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Har uansett nok å gjøre før fødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...