KR0705 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Er i uke 31+5 og har endel utflod. Det "renner/drypper" til tider og jeg må skifte truseinnl flere ganger om dagen. Utfloden lukter ikke noe anderledes (tror jeg), og den er tynn og melkehvit/gjennomsiktig. Når mannen min og jeg koser oss i senga så blir jeg fortere sår enn tidligere, særlig akkurat i "muskelen" inn i skjeden. Sorry detaljene! Er det normalt?!! Noen andre som har samme problemet.
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Akkurat slik som meg:) Har noen ganger trodd det kan ha vært fostervann, men har fått avkreftet det. Når det gjelder kosing så er jeg til tider så sår at det ikke blir noe kos... Skal bli godt å få tilbake den normale vanlige kroppen som jeg kjenner!
Leila123 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hei Ja det er helt normalt har jeg blitt fortalt :-) Har også mye utflod, mer denne gangen en sist gang. Legen sa at så lenge det ikke lukter eller klør er det ikke sopp infeksjon. Sa til meg at jeg bare måtte passe på å lufte litt slik at man ikke gikk med truseinnlegg hele tiden. Men det er jo litt vanskelig når det renner som du sier :-).Man blir også forterer sår nedentil fordi man er mer hoven i skjeden enn når man ikke er gravid, kunne han fortelle. Håper dette hjalp deg litt, er det legen fortalte meg.
Februarbaby2010 Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Har også myyyye utflod nå:-( Blir sår og irritert av at det er fuktig hele tiden. Tåler heller ikke bind/truseinnlegg, så bruker tøybind. Kjøpte det før sist fødsel, og de er gull verdt!!! Ingen lukt eller "gnissing". Kjenner ikke de er på. Anbefales:-) Koker dem på 95 i maskinen, går helt fint. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem nå... Bare et lite tips:-) Og smører med jordnøttolje eller sheasmør så det ikke skal bli så irritert. Men skal bli godt å bli "normal" igjen snart:-)
KR0705 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har også lurt på om det var fostervann et pr ganger, men siden jeg har kommet så kort så har jeg slått det fra meg. Jeg bruker boxere på natta sånn at det blir litt luftigere. Tidligere sov jeg mye uten, men det går jo ikke lenger det nå. Mannen er litt lei av å se meg i kjedelig undertøy.. Hehe... Da er det nok normalt. Ja skal bli greit å få igjen kroppen min igjen, men skal holde ut noen uker til. Tusen takk for svar.
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Hei, ser det er flere om har svart deg, men jeg har også hatt problemer med at det renner litt, spesielt om natta etter a jeg har vært på do. Det ser ut som tynn utflod og jeg har også lagt fra meg tanken om at det er forstervann fordi det blir med det og det virker som det kommer når jeg har ligget ned en stund. Du kan jo uansett ta det opp med lege/jordmor så er du helt sikker! Når det gjelder sårhet blir vel slimhinner o.l tørrere og slikt, så jeg har akkurat samme problem..
Ladybird82 Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Enda en anbefaling av tøybind/truseinnlegg. Jeg "forsket" litt på det sist gang jeg var gravid og har bruk dem siden. Sjekk ut bleieboden.no. Fresh moon AIO er fine, -myke! Har bestilt meg et par av de største for bruk etter fødsel (ikke de 2-3 første dagene, men etterhvert). De er store og funker fint som nattbind ved mensen. De minste passer fint som truseinnlegg/back up ved tampongbruk. Ellers har jeg god erfaring med tena lady (fikk prøve på de i en gratispakke ved sist graviditet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå