*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Noen som har en Jordmor å anbefale i Drammensområdet? Er de flinke på Fjell helsestasjon? hva gjør jeg? Ringer jeg bare å sier jeg vil bestille time og møter opp med helsekortet? Skal man ha med urinprøve til JM? vet ikke helt hvordan dette virker siden jeg er førstegangs. Har kun gått til lege og er i 26.sv uka. takker for svar:)
stinemin med tvillinger Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Hei. ring gynekologklinikken i Drammen, der har de jordmortimer og gratis er det:)
Flo_Isak Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 32808490 er telefon nr til gyn.klinikken i Drammen. Ligger rett ved St. Joseph.De har 2 jordmødre der, Marianne og Jorunn. Første gangen man er der tror jeg det kostet ca 200 kr, men etter det gratis. Man skal ha med urinprøve ja, og i tillegg tar de blodprøver osv hvis de tror det er nødvendig.
mamma til 4 :) Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg går til jordmor på Fjell helsestasjon Synes jordmor Marit er flink, hu tar seg alltid goood tid til å prate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå