Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 folk med angst! Jeg får så angst hver gang jeg tenker på de, eller høder/leser om folk med angst!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Hehe jaja alt man skal ha angst for. Diagnosen er angstofobi da eller? Jeg har angst for dem som har angst fordi andre har angst.....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Agorafobi - frykt for åpne plasser Aikmofobi - frykt for spisse gjenstander Ailurofobi - frykt for katter Akrofobi - frykt for høye steder Algofobi - frykt for smerte Androfobi - frykt for menn Antropofobi - frykt for andre mennesker Araknofobi - frykt for edderkopper Astrafobi - frykt for tordenvær Aulopfobi - frykt for fløyter Aurorafobi - frykt for nordlyset Alliumfobi - frykt for hvitløk Albuminurofobi - frykt for nyresykdommer Autofobi - frykt for å være alene Barofobi - frykt for gravitasjonskraften Basillofobi - frykt for basiller Caligynefobi - frykt for vakre kvinner Cathisofobi - frykt for å sitte Coulrofobi - frykt for klovner Deipnofobi - frykt for middagsselskaper og / eller samtaler rundt middagsbordet Didaskaleinofobi - frykt for å gå på skolen Dutchfobi - frykt for mennesker fra Nederland og / eller selve landet Ergofobi - frykt for å anstrenge seg Erytrofobi - frykt for å rødme Fobofobi - frykt for å bli redd Fonofobi - frykt for å stamme Fotofobi - frykt for lys Gynefobi - frykt for kvinner Hadesfobi - frykt for helvete Hematofobi - frykt for å se blod Hydrofobi - frykt for vann Hypsofobi - frykt for høyder Ouranofobi - frykt for himmelen Hippopotomonstrosesquippedaliofobi - frykt for lange ord Ithyphallofobi - frykt for erigerte peniser Kleptofobi - frykt for å stjele Klaustrofobi - frykt for lukkede rom Koprofobi - frykt for synet av avføring Lalofobi - frykt for å snakke Lutrafobi - frykt for otere Medomalacufobi - frykt for å miste ereksjonen Mysofobi - frykt for å være alene Nekrofobi - frykt for lik Neofobi - frykt for alt nytt Nosofobi - frykt for et sykdomstegn Novercafobi - frykt for svigermødre Nyktofobi - frykt for mørket Opiopfobi - frykt for å få tilskrevet smertestillende medisiner på resept Panofobi - frykt for alt mulig Patofobi - frykt for sykdom Proctofobi - frykt for endetarmsåpningen Pteronofobi - frykt for å bli kilt med fjær Pyrofobi - frykt for ild Rhabdopfobi - frykt for å bli slått helseløs med en stokk Sitofobi - frykt for å spise Sosialfobi - frykt for menneskeansamlinger Spacefobi - frykt for verdensrommet Symbantofobi - frykt for ulykker Tanatofobi - frykt for døden Urofobi - frykt for å late vannet til gal tid Venerofobi - frykt for å lide av kjønnsykdommer Xanthofobi - frykt for både fargen gul og ordet "gul" Xenofobi - frykt for alt fremmed Zoofobi - frykt for dyr
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Takk for svar! Den listen betrygget meg en del i gjerningsøyeblikket! Trygt og godt å vite at jeg har mange av de diagnisene. Kunne nesten fått angst av å ikke hga navn på det. 02:02: Uff, har du angst for meg da? Nå fikk jeg litt angst av deg, du har jo angst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå