Gå til innhold

Hvor mange venner har dere på facebook?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

263, men hadde over 300, men slettet unna folk som bare var kjente av kjente, så har jeg kun bekjente, venner og slekt der....

Skrevet

Ville du hilst på alle på gaten? helt ærlig?

Skrevet

Ja faktisk....:-O Høres kanskje vilt ut, men jeg har kun folk jeg er på hils med på vennelista. (og de som bor andre plasser i landet skriver jeg ofte med eller at vi kommenterer fram og tilbake på innlegg, status, bilder o.s.v)

Jeg sletter folk jeg ikke snakker med, hilser på eller skriver med jeg.....

Skrevet

(nå skal det jo sies at det ikke bare er folk fra min komunne/by som er på vennelista mi, men folk jeg kjenner, har vokst opp med og er islekt med over hele landet og noen i utlandet også) Er ikke slik at jeg hilser på hver menneske jeg møter i storgata!;)

Skrevet

Men, da er du en sånn som elsker å hilse på gamle barneskolekamerater osv?

Jeg går gjerne over på andre siden av fortauet for å slippe å hilse på sånne folk... så, jeg lurer nå litt på om facebook kanskje ikke er noe for meg. Jeg registrerte meg i dag, og har 10 venner eller noe sånt nå... Synes nesten det holder jeg.. he he.... men, har jo selvfølgelig mange flere bekjente og venners venner... hmm... lurer nå litt på dette;-)

HI

Skrevet

over 500..

Skrevet

Jeg har 110 venner, men må ærlig si at jeg bare snakker med ca 40 av dem og det inkluderer dem jeg er på hils med!

Skrevet

Joda har ingen problemer med å hilse på f.eks gamle skolekamerater, men så skal jeg jo ikke være så skinnhellig at jeg ikke kan innrømme at jeg kan fort se en annen vei noenganger fordi jeg rett og slett ikke gidder å hilse/prate med akkurat den personen akkurat idag...;)

Men bekjente trenger man jo strengt tatt ikke å legge til som venn heller, for meg har det bare blitt sånn, noen legger meg til fordi jeg var sjofør for h*n og 3 andre forrige lørdag, andre legger jeg til fordi vi snakket forrige uke o.s.v også hoper det seg opp,å da er det ikke alltid like lett å slette de igjen...går litt på samvittigheten også, vil ikke at de skal tro jeg ikke liker dem eller noe om jeg sletter dem..

Men er en smaksak det der, så du finner nok ut av det!;)

Skrevet

Litt over 100. Hadde slått av en prat med alle sammen, hadde jeg møtt dem på gata. 99% hadde fått en klem!

Skrevet

rundt 1000...

Men har stor familie, mangen venner, bor på en plass der alle kjenner alle, klassevenner fra barneskolen, ungdomskolen, vidergående...

og ikke minst arb. kollegaer... og nye venner som jeg blir kjent med ettehvert....

Skrevet

Jeg har 367 venner. Jeg har utrolig stor familie, mange venner fra fjærn og nær. Venner av mine venner legger jeg ikke til.

Syns ikke man kan kalle seg en venn bare for at personen kjenner en person jeg kjenner. Å som jeg evt bare har hilst på en gang.

Så på lista mi er det.

Familie

Slekt

Skolevenner

Og mange Tyrkiske venner som jeg har blitt kjent med etter mange år i Tyrkia :-)

Skrevet

Jeg har ca 60 venner. Gidder ikke sende venneforespørsel til folk jeg er i tvil om jeg faktisk ville hilst på om jeg møtte på de. Men jeg skal innrømme at jeg ikke er av den mest utadvendte typen, og har aldri hatt så lett for å bli kjent med folk... Litt trist å tenke på egentlig...

Skrevet

226, men har nettopp slettet folk som la meg til pga Mafia Wars.. Har sluttet å spille det, så da var det liten vits i å ha dem som venner..:)

Resten er venner, bekjente og familie/slekt, som jeg hilser på og prater med.

Skrevet

Dere som svarer med nick på dette spørsmålet! Er det fordi dere tror vi skal like dere bedre for at dere har så mange "venner"? Hehe..

Jeg har nøyaktig 359 venner på FB, men gidder ikke legge det ut med nick forde.

Skrevet

131. Svarer med nick, jeg, gitt. Jajamennsann =)

Skrevet

368 :) ville nok hilst på alle om jeg traff de på gata ja. Så og si hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...