Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 spise frosne buser nå i kulda? Jeg bruker alltid å smake på innholdet når jeg peller meg i nesa, men i denne kulda er det bare ekstra digg! What a treat med frossenbuser.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Det er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ekkelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Haha, tror hele dib burde ta seg en chill pill å hoppe til køys nå! Er jo baaare svada her på natta...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 æsj. Du er ikke en av dem som klør deg i rompa og lukter på fingrene etterpå å vel?? Ekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå