Gå til innhold

Selges ikke Apple iBook i Norge? (MAC netbook/mini-2pc")?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det ut på Twitter. Kanskje noen "Apple-nerder" vet? ;)

Skrevet

AppleLiveTweet plukket den opp og vil håpe det kommer inn noen svar rimelig kjapt

Twitter er genialt noen ganger:)

Skrevet

Haha thaaaaaanks, sweetie!!! :-)

Skrevet

Bare trävligt:)

Mulig at det er litt for sent og at folk sover. Men purr på meg i morgen og jeg skal sjekke om det har kommet inn noen tips:)

Skrevet

Tusen takk:-)

Nattinatt

Skrevet

Ganske sikker på at alt apple har av utstyr til salgs i Norge ligger på Applestore. http://store.apple.com/no

iBook er det vel en del år siden dem sluttet å selge...

Skrevet

Umm.. iBook er vel den nye netbooken til Apple?

Den står ikke inne på sidene, men sto noe om at info kommer eller noe, husker ikke helt.

Skrevet

Har, dessverre, vært dårlig med svar:(

Så det er kanskje som det sies her at iBook ikke selges lengre?

Skrevet

Apple iBook finnes ikke lenger ;)

Dette er en gammel gammel modell som har gått ut av produksjon og blitt erstattet med MacBook som så absolutt er i salg i Norge. :)

Jeg har en gammel iBook som straks er 5 år gammel, den er 12" og stor og tung til å bli kalt en netbook.

Anbefaler MacBook Air om man er ute etter en pitteliten maskin som veier lite, men den koster deretter og er ikke like kraftig som MacBook eller MacBook Pro.

Ellers er det veldig grei oversikt på Apple sine nettsider

www.apple.com/no

Skrevet

Det ryktes at det skal komme en netbook fra Apple, men det er kun rykter.. Tviler veldig på at navnet blir iBook i og med at dette er et navn de har brukt på en tidligere maskin.

Jeg venter også spent på netbook fra Apple. Ryktene sier at det blir en 10" touchskjerm på lik linje som iPhone og iPod touch har og med noe av det samme utseendet.

Skrevet

Jeg har en MacBook Pro, og er kjempefornøyd med den:-)

Det jeg var ute etter var altså en netbook:-) Men da er det altså bare rykter da? Æsj:(

Skrevet

Det bildet du linker til er desverre bare en designer som har lekt seg litt. (Eventuelt et bilde som har glippi ut av et team som driver å designer den nye).

Noen ny har enda ikke kommet :)

alle rykter om hva som kommer til å komme kan du finne på www.macrumors.com

der mener jeg også det blir skrivi når de har neste lansering av maskiner o.l. :)

Skrevet

ja det har vært rykter veldig lenge nå. Og skal de holde stand så bør de vel snart gi ut en netbook. Men mange mener også at de har gitt ut sin versjon i MacBook Air. En annen ting som kan gjøre at de ikke har gitt ut noen annen til nå er fordi man må gå så kraftig ned i ytelse for å kunne konkurrere med de andre på markedet og det er ikke Apple villig til. Om du ser på de Windowsmaskinene som finnes er det ikke spesielt kraftige maskiner, eneste de egentlig har er lang batteritid :)

Mannen min sa akkurat i bakgrunnen her at "it's very likely that one is coming 26th of january" ;) Så vi får bare følge med! :)

Skrevet

Tusen takk for gode svar:-)

Da er det bare å følge med!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...