Gå til innhold

Norge bør gjenkristnes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt jeg da, at homohatere drar fram pedofilie, nekrofile og folk som har sex med dyr, og sammenligner dem med homofile... Ey, når det er lov å være homo, skal det liksom være lov å være pedo også da?

Jeg har igrunnen ikke sansen for folk som hevder at deres tro er den eneste rette... Frekt overfor flere milliarder andre mennesker som lever godt med sin tro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og HVA I ALL VERDEN har innvandring med KRISTENDOMMEN I NORGE å gjøre??????

Er jo for pokker meg STATEN som bør stoppe innvandringa som tar overhånd her, ikke kirka...

Men på den andre siden, kan ikke dere kristenfolk bare be deres mektige gud om å få det stoppet ASAP før de tar over deres kristne land?? Det burde da være en lett match for denne allmektige figuren?

Eller kanskej han ikke kan gjøre noe med det... i å med at HAN IKKE FINNES??

Skrevet

Er det TVANG å måtte være kristen og nå... liker ikke rødgrønn, men dette er noe av det dummeste jeg har lest av alle innlegg...

Er selv døpt og gift i kirken... men det å tvinge kristendommen på folk... Blir kvalm av slike folk...

Er bare bevis på at de er verre enn andre folk, ikke så gode som de selv tror.. kjenner nok av de folkene der som er så kristne at de går med nesa i sky.... og tror de er så mye bedre enn alle andre...

Skrevet

Folket har stemt og det er slik vi vil ha det. selv om det finnes noen ekstreme kristene som vil tvinge sin tro over på andre, får de heller stå å skrike på gata.

Siden du skriver så stolt hva kristendommen har gjordt for Norge, kanskje du burde lese litt mere om de mørke sidene. Kristendommen har brytet seg inn i Norge, og har straffet en del mennesker som ikke ville tro det samme.

Kristendommen har mye blod på hendene pga. tvang av å innføre kristendommen og dens verdier. Dette begynner å bli gammel historie, har dere tenkt på å gjøre det samme igjen eller;P

Dere ekstrem kristene forteller ofte hvordan vi andre bør leve, men jeg kan love dere at dere kommer lengere med å vise respekt for at mennesker er forskjellige.

Skrevet

at norge bør gjenkristnes mener i alle fall jeg at det ikke er noe med å tvinge folk til å tro på jesus og sånn. men at det ikke kommer 15 moskeer i hver by liksom....eks. norge er jo ikke et kristent land lenger. det er jo så mye frihet for all salgs rare religioner at det er måtepå!

mennesker er ulike ja, men mennesker er sååå egoistiske at de tenke på seg selv heeeele tiden. derfor de ikke tåler at noen bestemmer over en selv, spesielt ikke noe gudommelig ;)

å forresten så tror jeg ikke det hadde blitt martyrdøden til følge i norge om norge ble gjenkristnet helelr....dere drar det for langt!

Skrevet

Du diskriminerer muslimerm, invandrere, homofile, enslige foreldre,

MEN det er viktig for deg at kristne de må vi for all del respektere.

tenk deg om.

Jeg mener samfunnet er på vei i riktig rettning. MYE stykt har blitt gjort i kristendomens navn.

Skrevet

jeg diskriminerer ikke de nei. men siden vi er et land som er norge så skal vi ikke godta alt mulig rart selvom. innvandrer er velkommen i norge de for meg, men ikke komme her med sin tro og skal betsemme over sine regle de har i sitt land eks. kommer VI ned i et land som har sine regler har vi ikke lov å komme der å skal ha våres norske regtler der nede....man kan bli drept der nede for slikt...

jeg er glad i utlendinger, muslimer, homofile, enslige foreldre. respekterer dem, for det er deres valg de tar. ikke mine valg. deres valg må de leve med. og vi andre må godta det. sånn e det bare.

kristendommen ha fått stygt blod på hendene og det er fordi det er og har vært lover å regler på alt mulig....men det er jo ikke det det handler om...men sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...