Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Prøvde å lage en tråd der jeg skulle få svar på hva dere andre gjorde for å "varte opp" mennene litt, ekstra krydder i hverdagen, trengte litt inspirasjon, men det var dårlige svar.. Fikk et par svar bare, der det sto at de ikke gjorde noe spesiellt.. Ikke rart det blir så mange alenemødre hihi
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har ingen mann, men hadde jeg hatt det så skulle jeg nok funnet på noe morsomt;)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Vi varter opp hverandre i en utvungen, felles "tango", hvis du skjønner hva jeg mener. Den ene sitter ikke og nitenker på hva den kan gjøre for den andre, osv. Vi følges ad. Nærhet og sensualitet er det viktigste her, og så lenge vi ivaretar den kejmien, er det ingen som savner noe.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg følger selvsagt Anna Ankas oppskrift og leverer heftig morgensex hver dag. Jeg holder meg i form ved å spy opp det lille jeg spiser, løpe åtte mil hver morgen (etter morgensexen), fylle på med silikon i diverse kroppsdeler og sniffe kokain så jeg alltid er blid. Min mann trenger aldri gjøre husarbeid, være trofast, bli med på foreldremøter, si fra hvor han går eller på noen som helst annen måte ta ansvar. Vi er hysterisk lykkelige,
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 jeg lar mannen min ha samleie med meg mens jeg har pose på hodet. Kroppen har jeg slanket fin, men trynet.. det sier han kan aldri fikses nok på. Jeg elsker virkelig han, og han meg )))
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Blåst vettu! Når du tror man blir alenemor fordi man ikke vartet opp mannen sin nok*risterpåhode* Siden du selv er rådløs er nok ikke dette stedet å spøre siden du ikke får de svarene du vil ha! Foreslår at du spør mannen din selv jeg,enn totalt ukjennte på et forum *flire*
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Det som funker her i huset er en uanmeldt lekkerbisken. Veien til mannens hjerte går gjennom magen!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 00:35, og nå lurer vi jo alle sammen på hvorfor Anna Ankas mann, Paul, vil skilles! Hm, kanskje sex ikke er alt som skal til i et forhold?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Varter opp mannen min. Jeg syns det å lage middag hver dag, vaske klæra hans, huset han bor i blir vaska og rydda, handler mat og smører luncboks til han hver morgen er en form for å varte opp. + at han får en sug en gang i bland :-) Hihi Kunne heller ha spurt. Hva gjør mannen deres for å varte opp dere.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Jeg er alenemor. Da jeg var gift, pleide jeg å uoppfordret lage deilig mat til mannen min, særlig de kveldene han trente. Han kom hjem til nybakte rundstykker, avanserte omeletter eller liknende nesten hver gang. Laget fine matpakker til ham. Masserte føttene hans etter trening, masserte ryggen hans. Lot ham se fotballkamper uten å ymte om at jeg gjerne ville ha sett noe på en annen kanal. Men uansett hva jeg gjorde for å signalisere at jeg unnet ham å ha det fint, var han sur og tverr. Sa ikke takk for noe jeg gjorde, gjorde ikke noe til gjengjeld, aldri. Tok aldri barnet vårt om natta, jeg var alltid stuptrøtt. Skjelte meg ut dersom jeg ba ham stå opp med den lille om morgenen etter at jeg hadde hatt en våkenatt. Ble rasende hver gang jeg hadde en innvending mot noe jeg sa. Ja, jeg er alenemor, og gudskjelov for det! Men får jeg en ny mann, kommer jeg til å gi ham små oppmerksomheter også.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Dette forumet er så spekket av rødstrømper at jeg har ikke sett på maken. Er man litt hyggelig mot partneren sin og slipper han ut av tvangstrøya, så er man kuet.... Dette går selvsagt begge veier! Skal gladelig innrømme at min mann er flinkere til å varte opp meg enn jeg er å varte opp han, særlig nå som jeg er høygravid og ikke i form. Jeg skjønner HI at du lurer på hva du kan gjøre for mannen din: Hva med å lage et godt måltid og kjøpe en god flaske vin og gjøre det litt hyggelig på soverommet, tenne lys og legge opp til en helaften. Eller lage noe til han sammen med ungene, evt kjøpe noe du vet han ønsker seg. La han sove så lenge han vil, eller sende han ut for å gjøre noe han har lyst til i stedet for å "tvinge" han med på shopping en lørdag Sende han en SMS med noen hyggelige ord. Mange ting man kan gjøre for hverandre, men det man gjør i hverdagen er nok det viktigste. Jeg vet at jeg bør bli flinkere på å gi han komplimenter osv til daglig. Er man i et allerede dødt forhold, så hjelper det ikke å underkaste seg totalt, man oppnår ikke kjærlighet av den grunn, men i et normalt forhold, så er det jo fint å gjøre ting for hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 jeg gjør masse for han...og han gjør masse for meg.. husarbeidet gjør jeg, da jeg er hjemmeværende... videre overasker vi hverandre titt og ofte med vin, ost og kjeks.... eller blomster....eller annen hygge... masserer hverandre...(både med og uten baktanker=) nyter hverandre... og våre 4 barn
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #15 Skrevet 6. januar 2010 Som regel er det vel nesten dem som blir vartet mest opp som går fra kona til slutt virker det for meg hvertfall.... De blir så bortsjemte med at kona gjør alt, så når det da er nok for kona så går det så galt at mannen ikke vil prøve en gang... Her prøver vi ikke å ha krav til noen, men det er jo ikke alltid lett. Men jeg prøver å ha middag hver dag, vasket klær og hus. Vet en kan gjøre mer, men det kommer når vi er inne i hus igjen. Han gjør alt utenom hus og tar ofte med barna. Gjensidighet er svaret, og det å være kjærester også.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #16 Skrevet 6. januar 2010 JO, jeg elsker å stelle for mannen min jeg:) får heldigvis mye tilbake og da:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #17 Skrevet 6. januar 2010 På farsdagen stiller jeg opp i korsett med sexy strømper til hofteholderen og steiker egg og bacon til ham Gjør du dette garantere jeg deg en blid mann Ellers sendre jeg ham enten sexy eller koslige meldinger mens han er på jobb. Får ofte kjeft fordi han ikke klarer å konsentrere seg
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #18 Skrevet 6. januar 2010 Lager middag til ham, vasker klærne hans + annet husarbeid. Han får ta sin del såklart! Pleier å overraske han i dusjen, og gi ham en deilig blow job, så gjør han det samme for meg ;-) Jeg forteller han at jeg elsker han, og hvor kjekk han er.. Av og til kan det hende jeg gir en liten fotmassasje, eller ryggmassasje.. Eller nedentilmassasje ;-) Theh..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #19 Skrevet 6. januar 2010 Nei, gjør INGENTING, ingen verdens ting! Bare du i hele verden som gjør noe for mannen din.. O store perfekte kvinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå