Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 diskusjonen for noe?har ikke vært her inne på noen dager men ble litt nysgjerrig her kjenner jeg.. link til noe eller noen som vil forteller?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Ei mor på 26 år m tre barn som er uhelbredelig syk. Tigger om penger på forskjellige nettsteder for å reise på ferie med ungene sine. Masse rundt dette, en søster av henne som står på barrikadene for søsteren sin. Mange har gitt penger, men plutselig kommer det for en dag at se og hør har bestemt seg for å sponse denne ferien. Dette har visstnok de involverte visst om (lang bevisføring på dette punktet), men valgt å fortsette tiggingen. Når dette kom fram, valgt mange å trekke seg fra saken, men hovedpersonens søster hopper fram og spytter og freser, og forteller om en ulykkelig barndom, mens andre sier at det allikevel ikke er lov å lure andre mennesker for penger. Osv, osv. Tror dette omtrent oppsummerte det jeg har fått med meg. Ps, se og hør intervjuet dem visstnok i går, og dette kommer i neste blad. Søsteren har lovet full oppvask med meggene på dette forumet i se og hør.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Takk for oppdateringen Vet jeg litt hva det gjelder
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Hadde ikke problem med å sove i natt nei..hvorfor skulle jeg det? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå