Stolt mamma og englemamma Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 har nesten som sterke menssmerter i korsryggen.. har hatt det i 3dager no.. verst om natten.. må opp å gå for at det skal komme seg litt.. men i dag syns eg det har vert hele tiden. hva kommer det av? har det noe med modning å gjøre?? 20 dager til termin:)
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 jeg har dette om natten, hatt det noen netter nå, og sterke smerter i magen, men ikke sammentrekninger... var på kontroll hos lege i dag, han sa det var modning... hadde termin i dag...
venterpåTage Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Ble nesten litt gla for å se at andre sleit med det samme... tenkte - er dette normalt ? er jo helt forferdelig... Tømmer jo dusjen for varmtvann for så å sitte med varmeflaske får så å dusje igjen når vannet tar seg opp... Hadde termin på mandag (4 januar ) så når smertene satte i gang på søndag tenkte jeg - jess nå er vi i gang... men neida.... huff føler med med... men dusj og varmeflaske hjelper på meg... og varierer med å sitte og gå Lykke til ivertfall
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 ja vet, er alltid godt å høre når noen sliter med det samme, hihi, godt jeg ikke er alene om det!!! varmeflaske har jeg aldri klart å bruke, men guuu kor godt det er med en krakk i dusjen, der sitter jeg til vannet er tomt!! kan ikke riene bare komme nå da!!!!!!!!!!!!!!!! takk for det, lykke til til deg også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå