Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Seriøst par i midten av tredveårene søker ekstra mann for henne. Hun er sexy med store pupper og bra kropp - ikke mager, men heller ikke tykk... Eneste kravet hun har er at mannen som skal være med er ekstra godt utstyrt. Dvs over 20 cm, men aller helst så stor som mulig da dette tenner henne.. Send gjerne mail med bilde til: [email protected]. Hilsen oss...
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Det er flust med menn her inne så dette innlegget er en innertier dere kommer til å score høyt på hehe!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 tror jeg ville funnet et annet sted enn et forum for damer og babyer å lete etter en ekstra sexpartner...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Dere kan få samboeren min. Jeg skal bytte han ut med en hest.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 De vil nok heller ha hesten enn "mini-from-torini"
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Min har hele 23 herlige cm, men jeg deler han ikke med noen, han er miiiiiiiiin!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå