Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Vert alenemor i noen år, så traff jeg den fantastiske mannen,,,, Jeg svevde å bare allt va heeeelt perfekt! Men nå e jeg drit lei, tre mnd har vi vert skjikkeli sammen å de to siste ukene har han forandret seg til en egoist.... holder ikke avtaler, små lyging hele tiden,,,, å dette e etter han fikk en ny kamerat! Så nå e han blitt såååå tøff i tryne! Sitter her å e kvalm av hele fyren samtidig som jeg verker etter å kose med han å ha det sånn som i begynnelsen! Jenta mi e kjempe glad i han,,, å det e jo jeg å!! Uff
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Dialekt eller er du 11år? Slitsomt å lese
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Du trenger ikke være frekk da. Du ser vel det at hi sliter med å skrive?? Det virker ikke som du har det helt bra nå hi, har du forsøkt å snakke med denne mannen om hva du føler? Jeg synes du skal sette deg ned med ham å forsøke å fortelle han hva du føler og hva du tenker. Får håpe han forstår hva han gjør galt før det er for seint. Lykke til, håper det ordner seg for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 HI, ikke involver deg mer enn du allerede har gjort. Hvis han lyver, har jeg bare ett råd: KOM DEG UNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vær så snill! Ikke bry deg om at dere er så glad i han og alt det pisset der. Man kan være kjempeglad i en drittsekk som sårer! Men du trenger ikke, jeg gjentar IKKE !!! å gi livet ditt til en sånn fyr! Ikke la deg såre mer nå. Bli singel, og ta deg av datteren din. Du fortjener ikke sånn behandling. Ikke la deg tråkke på mer. Vær så snill, slå opp med han, og la han gå. Løgner, egoisme og det du beskriver er ikke noe å samle på i en mann. Og han har bare vist deg toppen av isfjellet kjære deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå