Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Tenker at det kanskje er det som feiler meg.. Sliter med søvn,imuplskontroll,konentrajonsvansker,takler motgang utrolig dårlig og kan gå inn i en depresjon rett og slett fordi jeg ikke klarer å uttrykke meg..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Jeg lurer på det samme selv.. har så og si samme symptomene, men er "rolig" utvendig, mens alt bare raser inni meg.. Blir rolig/trøtt av kaffe og energidrikker... Selv har jeg ikke turt å be lege sende meg til utredning, men du kan kanskje prøve det?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er også tilsynelatende rolig på utsiden,er faktisk ganske "slapp og lat",men innvendig koker og raser det.Klarer ikke å forklare det.. Vet ikke om jeg vil snakke med legen,føler at det ikke er god nok grunn:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Kan være mange slags diagnoser, f.eks. autisme.
♥Nemi♥ Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Alle er forskjellig! Det går ikke an å sette en typisk standard, for da vil mange si i mot, pgs de har ikke noen av de tegnene. Særlig hos jenter. Det er mye vanskeligere å sette en diagnose på jenter/kvinnfolk enn gutter/mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Kan være mange slags diagnoser, f.eks. autisme.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Her kjenner jeg meg igjen, men ikke i alt sammen som er skrevet. Men det meste. http://www.estronaut.com/a/women_attention_deficit.htm Kanskje dette kan gi deg noen tanker? Jeg har nok ADD, og holder på å prøve ut medisin nå.....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Autisme faktisk.. Men seriøst,finnes det en nettside man bare kan plotte inn symptomer så bare popper det opp et svar?Eller er vi ikke kommet så lant at man kan få diagnoser stilt på nett:p
nicless Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Glemmer ting,avtaler,hva som blir sagt osv Spontanitet Gjerne mange prosjekter på en gang som en enten aldri blir ferdig med,eller bruker laaang tid på. Søvnløshet Tankekjør Avbryter samtaler Problemer med å vente på tur Dårlig kons Rastløs Bråsint ..Og kanskje følger av dette..: Angst og depresjon. osv
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Hva er dine symptomer,og hvordan er det for deg sånn i hverdagen?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Leste på den linken nå,og det var akkurat som å lese om meg selv.Så mye der beskriver meg at det var rett og slett skremmende... Men tusen takk!Kanskje jeg ikke er helt sprø,og det kan finnes en forklaring:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 -Holde på jobb er vanskelig. Lengste arbeidsforhold er 5 måneder. -Ha rutiner på husarbeide. -Blir det for mye rot, så klarer jeg ikke begynne å rydde. Jeg gir opp fort. -Skal jeg lage system f eks i permer, så kan det stoppe meg om der er et eneste ark som ikke passer inn i noen av skillearkene. Da bare går jeg derfra. -har utallige utdannelser innen mange fagområder(mer enn 4) som er påbegynt, men bare en ferdig(og det var så vidt det gikk). -Glemmer ofte timeavtaler, selv med avtalebok. -Blir stresset av butikker med mange folk. Da klarer jeg ikke være der. -Sovner sent, selv om jeg skal opp tidlig.. Tankekjør. -Liker ikke endring i rutiner som jeg selv ikke står for. Jeg er impulsiv, bare ideen kommer fra meg selv;) - Temperament. -Klarer ikke helt å skille viktige ting fra uviktige, for i mitt hode er alle viktige. Da blir det vanskelig å lage plan over hva en skal gjøre først og sist. Og da blir ingenting gjort oftest. - begynner å rydde et sted, så finner jeg en ting som skal til et annet rom. Da kan jeg begynne å rydde det andre rommet, og glemmer der jeg først begynte. Halvgjort overalt. Har hatt panikkangst. Lenge siden anfall nå, men har kjent antydninger av og til. Har møtt den berømte veggen - utbrent. Ja, dette var litt, slik det er i dag.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Dytter litt jeg,vil gjerne høre flere erfaringer og sånt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå