Gulosten™ Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/05/kultur/barne-tv/nrk/tv_og_medier/tv/9786730/ Jeg er SÅ glad for at jentungen er blitt for stor til å se på det der
OsloMor Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 OJ! Så mye innsats for at poden skal se mer tv. Var jament omvendt da jeg vokste opp. Hva skjedde med bøker liksom?
Libido- Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Synes det var en lettelse da de sluttet å sende det! Guttungen har nemlig vokst fra det, men nå sitter han som et lys kl 17.30 =) Min tur, min tur! ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 hehe... du er litt sent ute dulosten. det var en trå om dette tidligere i kveld. jeg har for øyeblikket ikke TV, og hva som sendes klokken 17.30 spiller ingen rolle for meg. men jeg syns det er en unerlig prioritering av dagbladet og sette dette opp som en stor nyhet. kommer sikkert på første siden i morgen.
Gulosten™ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2010 Joa, men jeg sitter ikke her så fryktelig lenge av gangen, så noe må jo jeg gå glipp av og Tenk om jeg skulle laget dramarama hver gang de sluttet å sende noe jeg likte! Å nei, PIPPI er tatt av plakaten plutselig!! Det var liksom greit da? Ingsom klagde til Dagbladet da. haha.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 hehe... ja, også burde vi lage en gruppe for alle de tingen vi vil se. jeg foreksempel, kunne godt tenkt meg en helaften med Nytt på Nytt vær fredag. også kunne jeg godt tenkt meg politikk i litt annen for en jens og siv krangler, innimellom. ellers er jeg nesten fornøyd
Gulosten™ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2010 Faktisk Nytt på Nytt i timesformat, og ikke de fordømrade "æææhhh"-ene og "eeehhh"-ene og "øøøøøøøøøh"-ene til Skavlan. Programmet hadde vært 20 minutter kortere hvis han ikke hadde øøøøøøøøøøøet seg gjennom programmet.
*Pæreis* Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er helt enig i at vi må få tilbake drømmehagen.. Ungen elsket denne serien:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 hehe... skavlan orker jeg ikke se på. forstår ikke hvorfor så mange liker han. selv om jeg ikke har noen god grunn til ikke å like han sånn bortsett fra at jeg ikke liker han da.... hehe hva gjør han på TV egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå