Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Har vært i et forhold i 8år snart, og jeg er 24år, han er 28. Vi har ett barn på snart 1år. Vi flørter litt, innimellom. Men har tar den delen av forholdet forgitt.. Vi er aldri ute å gjøre noe hyggelig sammen, ikke ofte nok hvertfall. Og det har vært sånn siste 5 årene ca. Kan si at jeg elsker han! Men jeg skulle gitt SÅÅÅ mye for å kjenne litt på spenningen igjen. Jeg føler meg for ung til å gi slipp på det å leve lykkelig resten av mine dager, egentlig. Tenkte sånn før jeg ble gravid men nå trenger jeg å kjenne på livet igjen!! Har vært ute på byn noen ganer etter vesla ble født (edru), og jeg har nesten aldri vært partymenneske, men det var så deilig å feste litt med venninner! Hvordan skal jeg få han til å forstå? Når jeg var på byn ble jeg flørtet med, danset t.o.m med en, uten å snakke så mye med han. Skulle ønske min samboer også gjorde litt sånnt Synes han er drittkjedelig noen ganger... Han har faktisk begynt å miste piffen i senga også, og klager over at han begynner å bli gammel til en hver tid! What to do?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå