Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Har en gutt på to år som lå i senga si og sov.. Etter noen timer begynte han å skrike, jeg går inn til han, prøver å trøste, men det nytter ikke. Prøver å gi han noe å drikke, men det nytter heller ikke.. Plukker han opp av senga for å trøste han i en stol og han vil bare tilbake til senga igjen.. Hva skal jeg gjøre?? Ingenting jeg gjør hjelper.. Han har ørebetennelse, men har ikke hatt nedsatt allmenntilstand og går på penicillin.. ibux??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Nattskrekk. Veldig vanlig og veldig frustrerende. http://mammanett.no/barn_0_12_aar/barnets_soevn/nattskrekk
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Paracet. Og nærhet selv om det ikke innebærer kos, alt på barnets premisser til han sovner igjen og er trygg:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Takk! Håper det er natteskrekk og ikke noe annet.. Han holder på ennå.. Han smakte på vannet han fikk og ble så enda mer sint.. :s HI
Lollinondodda Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 prøv å heve senga litt der han ligger med hodet..kan hjelpe på ørebetennelse..de sier jo det er verre å ligge enn å sitte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå