Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 har tenkt å reise til Oslo i morgen, bor ca 1 time kjøring unna, skal ha med meg ungen min på 1 år, men det er jo bortimot 30- her jeg bor, temker på at jeg kan få motorstopp eller at jeg ikke får start på bilen når jeg skal hjem igjen... Hadde dere reist? Mulig dette er dumt å bekymre seg for...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 ja jeg hadde reist. Skal man tenke på alt som kan skje under alle forskjellige gjøremål kan man like godt legge seg ned for å dø med en gang.... Kos deg på oslotur :-)
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 De fleste ulykker skjer i hjemmet. Kom deg ut på tur;)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hørte om ei som skulle flytte til Finnmark, og der måtte de ha en ekstra dings til bilene sine for at de skulle starte. Husker dessverre ikke hva det var. Kan ha vært en form for motorvarmer?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Sikkert bare jeg som er tullete, blir nok hyggelig for jeg skal hilse på tantungen min for første gang! Hi
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Oslo er jo fullt av parkeringshus, prøv å få plass i et av de som er oppvarmet dersom det er i nærheten av der du skal. Ta med sovepose i bilen, skulle du få motorstopp etc så holder dere varmen til hjelpen kommer (dersom du bor en times kjøring fra oslo så er ALLE veier omtrent godt traffikerte så dere blir ikke stående alene til langt på natt for å vente på hjelp) Og utover det, ha en knall tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå