Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 noen som har noen forslag til invitasjoner, bordkort og pynt til dåp?? trenger litt inspirasjon... gjerne noen blogger / linker å vise
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Tja... Gøy med navnekort med betydningen av navnet til den enkelte på. Dette er vanlig på navnefester, men kan jo like gjerne gjøres i dåp.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Bordkort, ta fotavtrykk. Scann dette inn på pc og skriv navn på de og kopier på fargeprinter. Kjempefint. Kan lage dåpsjente/gutt..... servietten er dåpskjolen.
Deniha Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg kom på noe UTROLIG lurt da vi skulle døpe lillegutt. Vi hadde massevis av rødvins-, cognac- og whiskeyglass som vi skulle sende til brukt butikk, men så kom jeg på at disse var jo YPPELIG å ha t-lys i, så hva gjorde jeg? Jo jeg kjøpte blåe dåps-servietter, og tapetklister og lagde decoupage på de! Prøvde å finne ett BRA bilde, men hadde faktisk ikke tatt bilde av glassene, men de var med på ett bilde, så la ut det på bloggen min, er veldig dårlig bilde, men du får hvertfall ett inntrykk av hva jeg mener! http://izab3ll.blogspot.com/2010/01/veldig-darlig-bilde-men-det-eneste-har.html Å det fine med å bruke serviett og tapetklister er at du han bruke hvordan glass som helst egentlig, for decoupagen går av om du har glassene i vann! Lykke til med dåp!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 millamalie.blogspot.com - sånn midt på siden finner du bilder av bordet. Fotavtrykk er fint å ha på invitasjonen iallefall, husk å ta vare på en selv:-) Kjøp A4 ark i rosa/blått brett så du får 2 kort og sett på et bilde og et fint bånd:-)
Lillepromp blir storesøster Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Jeg gjorde noe jeg synes var fint i navnefesten til jenta mi. Kjøpte fine, hvite, tykke servietter på IKEA . Kjøpte så rosa silkebånd som jeg skrev navn på med sort penn. (Skrev det på den ene enden av båndet.) Så knyttet jeg silkebåndet rundt serviettene som jeg hadde rullet sammen og lagde en fin sløyfe. Til slutt la jeg serviettene på asjettene slik at båndet med navnet ble liggende på asjetten. Vanskelig å forklare, men jeg skal se om jeg klarer å legge ut bilde på profilen min.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Å, den decoupage ideen på glassene var jo SUPERsmart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå