Gå til innhold

jeg blir satt i gang..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var på ultralyd på ullevål idag. Jeg hadde termin 2.januar men foreløpig har ingen fødsel funnet sted.

I og med at jeg har lite fostervann så skulle jeg bli satt igang på fredag den 8.januar.

Gleder oss masse til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og lykke til!

Det er snakk om at jeg også kanskje skal igangsettes på termin (om 6 dager) grunnet stort barn. Spørsmålet er bare om det er modent for det. Hodet var festet en stund, men er det ikke lenger, så da er det vel neppe modent? Blir det voldsomt smertefullt og mye komplikasjoner hvis de setter i gang og det i utgangspunktet ikke var modent for det? Vet liksom ikke hva som er best, for hvis jeg går lenger, blir babyen veldig stor, og det er heller ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjedelig dilemma. Håper du er moden, da. Jeg ble satt i gang helt umoden i uke 38 sist, det var en lang, ukontrolerbar og vond opplevelse. Men, har lest om andre her inne som det har gått veldig greit for. Hvor stor er babyen estimert til da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper at det modner masse de 5 dagene som er igjen til termin! :) I natt har jeg måttet skifte truse et par ganger, pga slim/utflod - mulig det var slimproppen? Mye og hvitt. Uansett. Ting er på gang, får vi håpe. Babyen vokser i rekordfart, synes jeg. Minst 280 g i uka i følge de siste målingene. Da jeg var 37+6 veide han 4020g. Legen som estimerte sa at de muligens kunne bomme med hvertfall 600 g, så hvis han da allerede veide 4620g (som selvfølgelig ikke trenger å være tilfelle, men hvem vet), blir det litt voldsomt å skulle gå på overtid etter termin). Jeg håper på naturlig modning, naturlig fødsel og ikke en altfor stor baby! :) Vi får se hva de sier over helgen og hvordan alt går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen!!

Du får si i fra hvordan det gikk da (når du er i form til det, hehe)

Skal selv inn på sykehuset til spesialist i morgen for kontroll ang eventuell igangsettelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...