Trønderpia Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er nå 12+1, og skal til første legetime i morgen. Har ikke følt meg gravid i det hele tatt, og absolutt ikke kjent noe tegn til at noe vokser inni meg. Ingen spesielle symptomer - ikke noe. Vet at alt stod bra til med den lille spiren for 3 uker siden, men er livredd for at utviklingen inne i magen nå har stoppet, og at legen ikke kan finne hjertelyden :-( Håper virkelig jeg tar feil...!!
Vårspire-2010 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 det går nook bra! Jeg er i uke 18, var ferdig med kvalmegreiene før jeg visste jeg var gravid (uke 7). Ellers ingen andre symptomer enn gigantiske pupper 12 uker!!!! Gratulerer! :D :D Hører du ikke hjertelyd så er ikke det så uvanlig, vet ikke om du er første gangs, men håper du får høre, det er en deilig lyd å høre. Det ble mer virkelig når jeg fikk høre den. Hadde det som sagt som deg, så synes det var rart at testene sa Positiv Men hadde det skjedd noe med den lille så hadde du merket det
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Det går sikkert kjempe fint:)! Jeg har, så langt, ingen symptomer og det er først nå den siste uken at jeg har begynt å merke liv i magen. Og jeg er i uke 25 nå. Håper du får en god natt søvn og lykke til i morgen:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå