Gå til innhold

14 år og mamma


Anbefalte innlegg

Skrevet

hun vart gravid som 12 åring, fødte vel som 13 åring og er nå 14 år og mamma til en 1 åring:)

 

tenk for et annsvar denne unge jenta har,tenk hva hun har vert igjennom, hun valgte å beholde barnet og ta seg av barnet...

 

har stor respekt for slikt, og en 14 åring kan faktisk være en kjempe god mamma:) det har eg bevis på;)

 

det er ikke synd på henne, hun er ikke alvorlig syk,men har fått et nydelig barn:)

 

selvfølgelig er det ikke rette alderen å bli gravid som 12 åring,men nå er det en gang slik at det vart hun og ungen er her, da må vi heller støtte henne i steden for å si stakkars osv....

 

hilsen maria isabell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å si det, men jeg synes det er sykt og trist at barn får barn

Skrevet

Så enig! :o) Hun trenger støtte, ikke fordømmelse!

Skrevet

Ja hun er flink,ingen tvil om det :)

Men noen syns at hun fikk barn for tidlig,og det er jeg enig i.

Men da må man jo bare gjøre det beste ut av det,det er hvertfall ingen grunn til å hetse henne for at hun har barn nå.

Skrevet

Takk, HI. Du skriver det jeg har prøvd å formidle tidligere i dag.

Skrevet

Hun hadde jo forsåvidt ikke noe valg da,hun var 20 uker på vei da hun fant det ut. Så mamma,det måtte hun bli!!

 

Ja vi kan alle tenke og si at det var for tidlig,det er nå konstatert.

Det er sykt,trist osv. Men hva får vi ut av og lage x-antall innlegg om hvor fælt dette er? Ungen er født og har det tydeligvis bra,det er det viktigste!

Skrevet

SUkk.. jo det er det. hvordan vet vi at hun ikke ble missbrukt av denne mannen som er far til barnet hennes? Det står ikke noe sted, men om en gutt som er 4 år eldre vet at han bryter loven og hvor sårbar en jentunge på 14 er er han syk og ikke om syk allefall mindre smart. Og dennne mannnen må hun ha i livet sitt resten av livet.

 

hmhm jeg var 13 år og ble voldtatt. husker at mensen min ble borte husker hvor redd jeg var for at jeg var gravid. Heldigvis var testen negativ.

 

BARN SKAL IKKE HA BARN

Skrevet

De har jo vært sammen i over 2 år da,så sannsynligheten for at hun ble misbrukt er vel liten.

Skrevet

Og det skal liksom gjøre saken bedre?

 

Herregud, dette blir bare verre og verre! Stakkars barn, alle barna, i denne dysfunksjonelle familien

Skrevet

Tror du hun har blitt misbrukt i åresvis av kjæresten? Det høres litt for utrolig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...