Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 - Har kalt deg fittetryne, drittkjerring, skrudd i hodet osv osv osv. -har bedt deg reise til helvete flere ganger -ikke liker å snakke om ting, ber aldri om unnskyldning -Slår i ting når han blir sint -aldri gir deg komplimenter -aldri gir deg en klem eller kyss utenom når det er snakk om sex -er kjip på pengene sine, du har minus på kontoen, mens han har mer enn nok. Du må hele tiden spørre etter penger, og han blir sur fordi han påstår at du sløser, noe du absolutt ikke gjør. -kommer med kommentarer som: "nå må du høre etter!" , "hva har jeg sagt om det der?!" når det er noe som ikke har blitt gjort som han vil. -har adhd -gjør det han skal og mere til i og utenfor huset.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 NEI! Jeg hadde heller aldri forsøkt et forhold med han...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 selvfølgelig ALDRI I LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Ville ikke hatt venner som oppførte seg slik. Ville ikke hatt kjæreste som oppførste seg slik. Ville ikke vært sambort eller bodd i kollektiv med noen som oppførte seg slik. Livet er for kort til å skulle omgi seg med ubrukelige mennesker.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Ikke faen, finnes det en tulling som ville det?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Selvsagt ikke. Har da litt selvrespekt.. Eneste positive der må jo være at han gjør det han skal og mer i hus og hjem, men det klarer man da fint selv!!!
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Nei og jeg kan ikke skjønne at noen vil det...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Nei, livet er for verdifullt til å kaste det bort på mennesker som ikke tilfører deg noe. Mye negativ energi som du bare kan tjene på å komme deg bort fra...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Kommer ann på hvor fin han er og hvor stor penis han har! Eller IKKE! For en teit tråd! Tror du noen sier ja her eller?o.O
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Ikke så om det var siste mann på jord en gang!
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Ja, en sånn vil jeg ha, tar faktisk gjerne to! Neeeeeeeei... Trukke det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 Hva slags dumskalle av en mann vil dele livet sitt med ei som han synes er ei drittkjærring av ett fittetryne som er skrudd i huet, og som bare hører hjemme på en viss varm plass og som irriterer ham så mye at han må slå i ting for å avreagere og som han ikke synes er fin eller vil ta i om det ikke er for å tilfredstille egne behov, som ikke har styr på penger og ikke kan høre på fornuft og som ikke forstår at en person med adhd kan ha seriøse begrensninger i ett forhold? Høres jo ikke akkurat ut som to mennesker som overhodet passer sammen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 Det verbale bryr jeg meg ikke om, kan være stygg av og til i munnen når jeg er forbannet på mannen. Har mer enn en gang bedt han om å reise. Tror de aller fleste kan si stygge ting under stygge krangler, som de ikke egentlig mener over lang tid i et forhold. Dette med å ikke snakke om følelser, ikke er lidenskapelig under andre omstendigheter enn ved samleie, og er veldig kontrollerende angående penger tiltaler lite. Tror dette bare er noe som blir verre med årene. Ikke spesielt lovende.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #17 Skrevet 5. januar 2010 Hvis enhver BIM/DIB kvinne skal ramse opp hver eneste negative egenskaper med mannen, og hver eneste stygge ting han har sagt - så sier det seg selv at ingen vil ha hatt noe med han å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #18 Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor har du minus på kontoen? Hvorfor er du sammen med en sånn mann? adhd spiller ingen rolle. Det har jeg selv, og jeg er en grei person. Men alt det andre du nevner har mer å gjøre med dårlig oppdragelse og stygg oppførsel.
Ranveig R Skrevet 5. januar 2010 #19 Skrevet 5. januar 2010 1. Nei 2. Nei 3. Kanskje/Nei 4. Nei 5. Nei 6. Nei 7. Nei 8. Nei 9. Har ikkje prøvd. Men om han ikkje har alt over, så ja, kvifor ikkje? 10. Ja ) Men kanskje/ja på punkt 3, 9 og 10 er ikkje bra nok til å godta alle nei'ene.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #20 Skrevet 5. januar 2010 Har aldri kalt mannen min med et stygt ord gjennom 13 år..Og har aldri blitt kalt noe stygt av han.. Aldri!! Uansett hvor forbannet og irritert jeg har vært.. Mangler du impulskontroll?? Det er ikke akseptabel oppførsel.. Til 22.37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #21 Skrevet 5. januar 2010 Nei, vet du- sånne rasshøl klarer jeg meg uten! har vært borti en sånn en før! Sleng pattene på skuldrene- and run!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #24 Skrevet 5. januar 2010 Folk er forskjellige. Og har forskjellige grenser for hva de tåler. De har forskjellige tempramenter. Mangler du forståelse for at du kanskje aldri har vært eller kan bli like forbannet eller irritert som anonym 22:38? Anonym 22:31
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #25 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har vært sammen med en slik en i 6 år.. har en unge med han til og med... han slo meg også, ikke bare ting... Jeg kom meg unna til slutt, det bør også du gjøre om du er sammen med en slik en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå