Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Gutten min på 2 år(26mnd) har fått sin aller 1. bursdagsinvitasjon til en jente i barnehagen som er 3 år. Han var veldig begeistret for lappen siden det var bilde av jenta som han liker godt :-) Han skjønner ikke at det er bursdagsfest på gang. Tror det er 2 og 3 åringene som er invitert. Er det vanlig at man leverer barnet og kommer tilbake 2 timer senere? Eller bør 1 av foreldrene være der? Er det også et slags " standard" beløp en gave bør ligge på?
lego Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 I så ung alder så hadde jeg eller pappa'n blitt igjen. Her er det for ca 100 kr som er vanlig å gi.
Kamomille Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Hadde jeg invitert, så hadde jegn nok forventet at foreldrene var med ja. Her har forelde alltid vært med i 3-årsdager og mange har også vært med i 4 års dager. Først på 5-årsdager har de aller fleste vært alene.
Tante Blås Squaw Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg blir med når de er så små ) Bruker vel ca 100,- på gave.
Mom2Two Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Ganske vanlig å være med til de er ca. 3 år. Gave bruker å være 100 kr +/-
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Standardprisen er mellom 70 og 100 kr i våre kretser ihvertfall. Når barna er så små, er det vanlig at en av foreldrene er med - men gjerne holder seg itt i bakgrunnen. To timer går fort når det er spising lek etc. Det er først etter at eldste ble 5 år at han er komfortabel med å gå alene i bursdag. Selv om han kjenner dem fra bhg er deet noe helt annet å dra hjem til dem...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Hos oss er det vanlig at en forelder er med ved 3-år. Ved 4-år er det noen som vil ha med og noen som vil gå aleine. Ved 5-år er de aleine =)
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Innbiller meg at de som oss ikke har kjempestor leilighet og da kan det bli trangt med mange voksne. Vi har selv ikke plass til det. Men håper jeg treffer mammaen i barnehagen en dag så kan jeg spørre hva de foretrekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå