Vimsetrollet Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 siden storebror sover hos mormora! Har helt angst for å våkne på natta og ikke rekke fram til sykehus fordi vi må vente på barnevakt eller noe... Eller at sønnen min våkner i det vi må dra...! Sover skikkelig dårlig om natta pga dette fordi jeg bare ligger og kjenner etter om fødsel starter...
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Hei Den tanken har streifte meg også! Tenk hvis... om atte.... Huff ja.... Men..... så var jeg på show med Dagfinn Lyngbø, han forklarte hans opplevesle av første fødsel. Han var skikkelig stresset og kjørte i hu og hast til sykehuset på 15 min. Han hadde ALDRI brukt så liten tid..... :-) Men hva var visten med stresset!!?!? Han måtte jo vente 10 timer på sykehuset før babyen såg dagens lys!! :-) :-) Var veldig morsomt å høre på han.... Vi har muligens en tendens til å stresse litt for mye??! Ihvertfall jeg!! :-) Men litt alvor også; Hvordan var din forrige fødsel? Er det fare for en "styrt" fødsel? Husk at du også kan ringe til ambulansen!! Evt kan barnevakten "flytte" inn når termin nærmer seg? Veldig viktig at du prøver å sove godt og samle krefter. Vi har en maraton forran oss. Lykke til :-)
Vimsetrollet Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Ble ikke fødsel i natt heller - men jeg fikk meg i alle fall en god natts søvn uten bekymringer!! Ligger ofte våken om natta bare for å kjenne etter om det skjer noe. Forrige fødsel varte i 7 timer eller noe, men åpningsfasen gikk på 2 timer, så er forberedt på at det kan gå ganske fort denne gangen. Har i tillegg en 1 times kjøretur til sykehus - men er blitt anbefalt av jordmor å ringe ambulanse ja! Har ikke termin før 17. januar, men for 1,5 uke siden fikk jeg beskjed om at jeg kunne føde når som helst siden jeg var moden og hadde 2 cm åpning. Vedder på at jeg kommer til å gå OVER termin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå