Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har blitt gravid og jeg tror jeg sliter litt med nærvene akkurat nå.. Jeg er usikker på siste mens, men den var mellom 29 og 31 Oktober. 6 november ble jeg fingra av en gutt (nr.1). Jeg er usikker på om han hadde sæd på fingerne sine, men han sier han ikke hadde det. Han sier at noe verken kom ut eller inn. Kan jeg bli gravid om han i tillfelle hadde sæd på fingern? Vi var begge fulle, men jeg håper han husker rett. Jeg VET vi ikke hadde samleie. Dette var ca. dagen etter jeg var ferdig med mensen. 14-15 november hadde jeg samleie med en annen (nr.2), flere ganger. Jeg vet han fikk utløsning utenpå underlivet mitt, men vi hadde sex flere ganger enn det også. Han selv husker ikke om han gikk i meg. Men dagen etter kom det mye seigt ut derfra med litt rosa blodspor i, så jeg misstenkte at han hadde gått i meg i da. Dette ble da nærmere en eggløsning enn med nummer 1. 24 november tok jeg en graviditetstest, ikke morgenurin. Den viste "ikke gravid". Burde den slått ut om jeg ble gravid med nummer 1? Det hadde da gått 18 dager siden vi koste, men det var noen dager før forventa menstrasjon. Tok test igjen 27 november og den viste "gravid". Tok en clearblue som har ukesindikator 28 november som viste "1-2 uker" siden befrukning, men jeg er ikke sikker på om jeg tok morgenurin på denne heller så kanskje den blir mer usikker da. Det ver jeg ikke. 1-2 uker stemmer jo da med nummer to. Det jeg lurer på er; Er det noen sjans for at jeg har blitt gravid med nummer 1? Jeg har egentlig fortalt nummer 2 at det er hans barn, men nærvene og samvittigheten min er ikke enkel akkurat nå. Det trengs isåfall ingen DNA test da nummer en er mørk og nummer to er lys. Skal på tidlig ultralyd om en uke, kan de se unnfangelsen der da? Da er jeg litt over 10 uker tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 vil 99,9% tro at nr 2 er faren..skal vel MYE til for å bli gravid med fingre om han mener at det ikke var sæd på de??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Tror du kan ta det med ro, det er nok nummer 1 som er faren. På en tidlig ul kan de fortelle deg hvor langt du er på vei i uker og dager.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Øøøø.. Tror kanskje ikke du er moden for å ha barn jeg! Er nok nr. 2 som er faren ja! Og nei, man ikke kan se unnfangelsen på ultralyd. Når man er på ordinær ul i uke 19 blir termin fastsatt, og da kan man regne seg 40 uker tilbake fra termindatoen. Men alt er jo bare ca datoer, får ikke frem en kvittering med dato og klokkeslett!
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Jeg tror det er nr 2. Det er veldig liten sannsynlighet for at du får negativ på en graviditetstest 18 dager etter, det er veldig liten sannsynlighet for at de få sporene av sæd han kan ha hatt på fingrene klarer å svømme opp og det er veldig skjeldent at man har eggløsning en uke etter at mensen startet. 2 uker er mye mer sannsynlig. De kan si hvor langt du er på vei, men om det blir nøyaktiig på dagen vet jeg ikke. kanksje du kan ta opp spørsmålet med de som utfører ultralyden. Dette har de nok god greie på.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Ja, vi var begge fulle.. Så jeg håper han husker riktig Alikevell stressa..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Det virker veldig usannsynlig at nr 1 er faren. Nå heter det jo at man aldri skal si aldri, men når både hendelsesforløpet og tidspunktet passer "perfekt" med nr 2, da virker jo saken ganske grei. Siden en av dem er mørk, så vil jo enhver tvil kunne avdekkes etter fødselen, så da tror jeg ikke at jeg ville tenkt så mye på dette hvis jeg var deg, men det er sikkert lettere sagt enn gjort. Det aller beste er selvsagt om du snakker med legen som skal utføre UL på deg. De pleier å kunne se ganske nøyaktig hvor gammelt fosteret er, og vil sikkert kunne berolige deg med det. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Tusen takk! Jeg og nummer 2 har bestemt oss for å prøve å få til et forhold sammen..Men skal ta det veldig rolig å se hvordan det blir når babyen kommer. Men jeg har dårlig samvittighet akkuat nå. Usikker på om jeg skal si noe siden jeg så å si er sikker selv på at han er pappan.. Tror jeg fucker opp mye om jeg sier det til han. Hva mener dere, bør jeg si noe?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 ikke greit å holde på med flere av gangen.... er nok ikke nr1.. sjekk biologiboka di du...du virker både ung og umoden..men håper du leser deg opp til fødsel og barsel..slik at du ikke for sjokk... lykke til videre...ønsker deg alt godt=)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Hva står det om dette i biologiboka da? Jeg har ikke sånn bok.
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 Har ikke du hatt dette innlegget her flere ganger nå? Forrige gang jeg leste dette skrev du at du hadde fortalt begge at du er gravid, men sagt til nr.1 at han ikke var faren og til nr.2 at han var faren. Muligheten for at dette kommer ut er altså til stede, siden det allerede er flere som vet at det er 2 alternativ til far. Vil du starte et forhold på den måten, med å holde tilbake så grunnleggende viktig informasjon?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Haha Dette må da være dagens forumtroll. Jeg nekter å tro at en seksuelt aktiv kvinne kan ha skrevet dette med noen annen ensikt enn å la dibberne få noe annet å snakke om.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 Nummer 2! og ano oppi her et sted, når man er på en tidlig ul så kan de faktisk regne seg frm til dagen man unnfanget ved å se på størrelsen på forsteret. Samme prosedyre som i uke 19.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #17 Skrevet 5. januar 2010 Signerer Tommage. Dette innlegget har vært her før.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #18 Skrevet 5. januar 2010 hahaha morsomt! tydelig at du ikke har en slik bok... Der vil det nok bl.a stå at det skal mer enn en finger til for å gjøre en kvinne gravid.. Slapp av, ser ikke noen grunn til at du skal fortelle nr2 om at du rota med en fyr en gang før han.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #20 Skrevet 5. januar 2010 De fleste her TROR det er nr 2. det tror jeg også, men dna-test barnet for sikkerhetsskyld. dumt å vokse opp hele livet sitt i troa om at nr 2 er faren hvis ikke det stemmer. jeg hadde vært sammen med samboeren min i 10 år da jeg traff en annen. Vi hadde sex den dagen jeg flytta ut, fordi vi var jo ikke uvenner akkurat, og veldig glade i hverandre til tross. Men hadde sex med han nye også et par dager senere. Jeg ble gravid. og nervene og den dårlige samvittigheten, usikkerheten mht både barnefar og på hvordan framtiden kom til å bli, gjorde at jeg fikk et ganske hardt svangerskap både psykisk og fysisk. Vi var vel alle ganske sikre på at det var nr 2 som var faren, og etter DNA-testen ble det konstantert. Jeg ville aldri tatt sjansen bare på å TRO noe. jeg syns du skal informere begge, og at du skal bygge opp et evt forhold med nr to på kjærlighet og ærlighet, ikke pga at han kanskje er faren.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #21 Skrevet 5. januar 2010 Det JEG lurer på er: Hvem er mørk og hvem er mørk? nr.1 eller nr.2!?;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå