Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jippi!! I dag klarte jeg å skifte knappen til ungen min helt selv uten problemer! Det var grodd sammen vev i magen som gjorde at den originale str ikke passet. Men nå er alt i skjønneste orden, og ungen min er fornøyd! Måtte bare oppdatere!
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Det var kjekt å høre at det gikk bra! Har tenkt mye på dere..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Kjempebra!! Jeg synes du fikk så utrolig mye slemme innlegg forrige gang!! Nå kan du puste lettet ut og vite at du har klart det på egenhånd :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Ja, jeg fikk noen slemme innlegg... Men de hever jeg meg over, disse menneskene som skriver sånt er ute etter å være ekle. Og mest sannsynlig fordi de er ensomme og ulykkelige i sitt eget sinn. Så jeg synes mest synd i dem. Men også rimlig frustrerende å lese slike stygge meldinger, i og med de snakker om ting de har null peiling på. Får jo litt lyst å riste vett inn i skallen på dem også. hehe Men, til syvende og sist er det dem som går uvitende og miserable rundt i sitt eget syke sinn!
Cat.68 Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Så flott å høre ) De du fikk pepper av såg man jo lang vei ,at de ikke hadde den minste aning om hva de snakket om. Du gjorde ihverfall ikke noe galt. Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå