Sunshine, gogutten og maispire Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Har noen erfaring med dette. Har lenge skjønt at noe har vært "ommøblert" der nede etter forrige fødsel for 3,5 år siden, men siden gynekolog ikke har kommentert det har jeg ikke tenkt så mye på det. Jeg kjenner at det tyter ut der nede når jeg sitter eller står. når jeg ligger er det normalt. Men nå som jeg er 23 uker gravid og har skjønt hva det er har jeg begynt å bli bekymret for at dette kan fremprovosere prematur fødsel eller andre komplikasjoner. Skal selvfølgelig ta det med jordmor/lege når jeg skal dit, men har noen erfaring med dette??
Sunshine, gogutten og maispire Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2010 Spurte jordmor i dag, men det eneste hun kunne si var at hun anbefalte meg gynekologisk undersøkelse - så jeg skal kontakte fastlegen i morgen og spørre om han kan henvise meg noe sted, da jeg ikke synes dette er et felt for ham. Da jeg fødte sist brukte de fundustrykk på magen min, og hun mente dette kunne være noe av årsaken... Skummelt...
Lillevenn33 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Det er ikke sikkert at det er livmoren. Det kan også være skjedeveggen som buler ut litt. Det er vanlig etter en fødsel og har ingenting å si ift babyen i magen din.
Sunshine, gogutten og maispire Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Okei. Jeg har ikke peiling på dette, men det høres logisk ut, Det kan jo godt være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå